اتریوم قابلیت دیجیتالی کردن سیستم مالی سنتی را دارد!

اتریوم قابلیت دیجیتالی کردن سیستم مالی سنتی را دارد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

 

مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که یکی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین است، اخیرا به اتریوم نیز توجه نشان داده و درباره این شبکه اظهار داشت که اتریوم یک رقیب جدی برای صنعت مالی است.

وی در روز سه‌شنبه با خبرنگار ارشد CNBC مصاحبه‌ای داشت؛ در این جلسه به اطلاعیه‌ی ۱۴ ژوئن مایکرواستراتژی اشاره شد که اظهار داشته بود احتمالا این شرکت برای خرید بیت کوینِ بیشتر، حدود یک میلیارد دلار سهام بفروشد. خبرنگار از مایکل دلیل این تصمیم را پرسید و راجع به اینکه چرا مایکرواستراتژی به خرید بیتکوین‌ ادامه می‌دهد سوال کرد.

سیلرنیز در پاسخ بیت کوین را«طلای دیجیتال در دنیای بزرگ فناوری» نامید و پیش‌بینی کرد که این رمزارز توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

موسسات روز به روز بیشتر به سمت بیتکوین، به عنوان یک دارایی برای محافظت از اموالشان در برابر تورم روی می‌‌آورند و شرکت ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از مهمانان دیگر این برنامه از مایکل پرسید که نظرش درباره اتریوم چیست و آیا در مایکرواستراتژی جایی برای رمزارز ETH نیز وجود دارد؟

وی ضمن اشاره به اینکه بیت کوین بهترین کریپتوکارنسی جهان است و دارای با ارزش‌ترین شبکه نیز می‌باشد اظهار داشت با شبکه اتریوم می‌توان سیستم پولی سنتی را دیجیتالی کرد و افزود این شبکه قابلیت این را دارد که بانک‌های بزرگی مانند JP Morgan و سایر تاسیسات بانکی پیشی بگیرد.

 

با این حال وی در سخنان خود به تصمیم شرکت مایکرواستراتژی برای خرید اتر و سایر رمزارزها اشاره‌ای نکرد. مایکرواستراتژی پیش از این در تاریخ ۹ ژوئن اعلام کرد که قصد دارد از درآمد این شرکت برای خرید بیت کوین بیشتری استفاده کند. 

شایان ذکر است که این شرکت در حال حاضر دارای ۹۲,۰۷۹ واحد BTC است که با توجه به قیمت فعلی این رمزارز، این سرمایه حدود ۳/۶۸ میلیارد دلار ارزش دارد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.