شکست رکورد یک ماهه حجم معاملات NFT در پلتفرم اوپن‌سی

رکورد فروش NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ شهریور ۱۴۰۰

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه‌های اخیر علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده‌اند و هنرمندان زیادی تمایل دارند آثارشان را با این توکن‌ها به فروش برسانند. با اینکه خبرهای مربوط به این توکن‌ها پس از مدتی کمرنگ شد، به نظر می‌رسد توکن‌های NFT همچنان محبوب و خبرساز هستند. تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال نسبت به کم شدن میزان علاقه‌مندی به توکن‌های غیرقابل معاوضه گمانه‌زنی‌هایی داشته و پیش‌بینی می‌کردند دیگر بازار داغ توکن‌های NFT را نخواهیم دید.

 با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد توکن‌های NFT دیگر جذابیتی برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ندارند،‌ این توکن‌ها در ۳۰ روز گذشته بازار شلوغی داشته‌اند. حجم معاملات پلتفرم اوپن‌سی (Opensea) که یکی از بازارهای فروش NFT است،‌ در یک ماه اخیر رکورد فروش ۱/۵۶ میلیارد دلاری توکن‌های غیرقابل معاوضه را ثبت کرده است. طبق داده‌های دپرادار (dappradar)، حجم معاملات توکن‌های NFT بازار اوپن‌سی در بازه زمانی یک ماهه ۵۴۳٪ رشد را نشان می‌دهد. فروش بیش از ۱/۵ میلیارد دلار توکن غیرقابل تعویض، رکورد تازه‌ای در بازار توکن‌های غیرقابل تعویض است.

گفتنی است براساس داده‌های منتشر شده،‌ حجم معاملات توکن‌‌های غیرقابل معاوضه در مدت مشابه ۲/۴۲ میلیارد دلار بوده است.

افزایش سریع حجم معاملات ماهانه اوپن‌سی

 حجم معاملات پلتفرم خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض اوپن‌سی در ۱۲ ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است. هر روز به تعداد تصاویر دیجیتالی فروش رفته در قالب  NFT افزوده می‌شود و این توکن‌ها معمولا میلیون‌ها دلار ارزش دارند. براساس آمار سایت استتیستیکز (statistics)، اوپن‌سی بزرگترین بازار معامله توکن NFT است.

آمار خرید و فروش توکن NFT

سایت تحلیلی دون (Dune) نیز با انتشار گزارشی از میزان خرید و فروش توکن NFT، اعلام کرد که بیش از ۲۴۵ هزار آدرس فعال اتریوم در پلتفرم اوپن‌سی وجود دارد. همچنین داده‌های سایت اوپن‌سی نشان‌‌دهنده رشد معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض در این پلتفرم است.

سایت دراپر با بررسی میزان معاملات یک ماهه توکن‌های NFT در بازار اوپن‌سی، به این نتیجه رسیده که ۱۴۹۹۰۷ تریدر از بازار اوپن‌سی استفاده می‌کنند.

در یک ماه اخیر،‌اوپن‌سی توانسته رکورد فروش توکن غیرقابل تعویض را در یک ماه بشکند. حجم معاملات یک ماهه اوپن‌سی از ۱ میلیارد دلار گذشته است. به گزارش دراپر،‌ در ۳۰ روز گذشته بیش از ۱/۵۶۴ میلیارد دلار توکن NFT در پلتفرم اوپن‌سی معامله شده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.