پلتفرم Paxful در السالوادور مرکزی برای آموزش بیت‌کوین افتتاح می‌کند

افتتاح مرکز آموزشی بیت کوین در السالوادور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

بعد از قانونی شدن بیت‌کوین در السالوادور بیشتر مردم در نظرسنجی‌های انجام شده بیان کردند که اطلاعاتی در رابطه با این رمزارز ندارند. به همین دلیل، پلتفرم Paxful برای رفع این مشکل خبر از افتتاح مرکز آموزشی بیت کوین در السالوادور داد. با بیتستان همراه باشید تا از ادامه و جزئیات خبر مطلع شوید.

افتتاح مرکز آموزشی بیت کوین در السالوادور

بر اساس گزارشات، پلتفرم همتا به همتای Paxful که یکی از پلتفرم‌های اصلی بیت‌کوین است، اعلام کرده به دلیل اینکه مردم السالوادور اطلاعاتی در رابطه با بیت‌کوین ندارند، در تلاش است تا به مردم این کشور نحوه استفاده درست از بیت‌کوین را آموزش دهد.

این پلتفرم روز چهارشنبه اعلام کرد که یک مرکز آموزشی جدید به نام La Casa Del Bitcoin راه‌اندازی می‌کند تا مسائل مربوط به بیت‌کوین را آموزش دهد.

افتتاح مرکز آموزشی بیت کوین در السالوادور

Paxful برای نشان دادن تلاش خود، برنامه‌های گفت و گو محوری را با عنوان بیت‌کوین در کشور برگزار خواهد کرد. عمده فعالیت این مرکز آموزشی برای افزایش آگاهی در مورد مزایای خرید و فروش بیت‌کوین خواهد بود.

ویل هرناندز (Will Hernandez) مدیر بخش آمریکای لاتین شرکت Paxful، بیان کرده است که این شرکت شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی کاربران السالوادوری در این پلتفرم بوده است. بر اساس گفته او، پلتفرم‌های همتا به همتا باعث پذیرش بیشتر رمزارزها می‌شوند و به عنوان یک پلتفرم، ما درک می‌کنیم که آموزش برای پذیرش بیشتر بسیار مهم است.

همانطور که گزارش شده، ۹۰ درصد از مردم السالوادور بیان کرده‌اند که درک کاملی از بیت‌کوین ندارند. همچنین یکی از نظرسنجی‌های انجام شده نشان داد که ۵۰ درصد از مردم با بیت‌کوین آشنا نیستند.

منبع خبر: Cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.