پی‌پال کاربران روسی را تحریم کرد!

توقف ارائه خدمات به مشتریان روسی توسط پی پال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: بنا به گزارش رویترز، شرکت پرداخت PayPal Holdings Inc ارائه خدمات به کاربران روسی را از امروز (شنبه) به حالت تعلیق در می‌آورد. دلیل توقف ارائه خدمات به مشتریان روسی توسط پی پال، پیروی از قوانین جدید اعلام شده است. بنا به قوانین جدید وضع شده، بسیاری از شرکت‌های مالی و فناوری، ارائه خدمات به کاربران روسی را متوقف کرده‌اند.

توقف ارائه خدمات به مشتریان روسی توسط پی پال

دن شولمن (Dan Schulman) رئیس و مدیر اجرایی شرکت پی‌پال در بیانیه‌ای گفت:

در شرایط فعلی، ما ارائه خدمات به کاربران روسی را به حالت تعلیق در می‌آوریم.

وی افزود که این شرکت در محکومیت تجاوز نظامی خشونت آمیز روسیه به اوکراین پیرو قوانین و دستورات جوامع بین المللی است. یکی از سخنگویان این شرکت گفت که PayPal برای مدتی، از برداشت‌ها پشتیانی خواهد کرد تا کاربران با مشکلات مالی زیادی مواجه نشوند.

پی پال که به کاربران روسی فقط اجازه تراکنش‌های فرامرزی را داده بود، از روز چهارشنبه پذیرش کاربران جدید را متوقف کرده است. توجه داشته باشید که مقامات دولت اوکراین از پی پال خواسته بودند که از خدمت رسانی به کاربران در روسیه امتناع کنند.

پی‌پال روز جمعه نیز اعلام کرده بود که از زمان حمله روسیه به اوکراین، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار به خیریه‌هایی که قصد یاری اوکراین را داشتند، کمک کرده است.

تعلیق خدمت رسانی PayPal در روسیه، سرویس انتقال پول Xoom را نیز تحت تاثیر قرار داده است. برخی از رقبای این سرویس پی‌پال مثل Wise و Remitly نیر قبلا ارائه برخی خدمات در روسیه را به حالت تعلیق درآورده بودند.

منبع: investing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.