قیمت PIXEL نزدیک به 48 درصد رشد کرد!

رشد 48 درصدی قیمت PIXEL
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت توکن PIXEL در 24 ساعت گذشته نزدیک به 48 درصد رشد کرده. به دنبال رشد 48 درصدی قیمت PIXEL حجم معاملات توکن نیز افزایش یافت و به 468 میلیون دلار رسید.

رشد 48 درصدی قیمت PIXEL

با رشد قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند صعودی به خود گرفتند. یکی از این آلت‌کوین‌ها PIXEL بود که موفق شده در 24 ساعت گذشته نزدیک به 48 درصد رشد کند. در حال حاضر میزان رشد این آلت‌کوین با افت جزئی به 42 درصد رسیده و در محدوده‌ی 0.9066 دلار معامله می‌شود.

رشد 48 درصدی قیمت PIXEL

عوامل متعددی در رشد قیمت Pixels نقش دارند. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر  هیجانات بازار به شدت بالا است. رسیدن قیمت بیت‌کوین به 70 هزار دلار و بازگشت از این سطح موجب شده که تمرکز سرمایه‌گذاران به آلت‌کوین‌ها معطوف شود.

تغییر تمرکز افراد از بیت‌کوین به آلت‌کوین‌ها، به ویژه پس از افزایش شدید بیت‌کوین، ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده‌ای مانند PIXEL را مورد توجه قرار داده. این توجه افراد موجب گشته که هم قیمت رشد کند و هم حجم معاملات PIXEL به 468 میلیون دلار برسد.

همانطور که بازار ارزهای دیجیتال به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهد، ظهور ارزهای دیجیتال متمرکز بر بازی مانند پیکسل (PIXEL) فرصت‌های متنوع در این فضا را برجسته می‌کند.

منبع: cryptoticker

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.