زنگ هشدار برای دارندگان اتریوم: احتمالا قیمت ETH تا 300 دلار سقوط کند!

احتمال سقوط قیمت اتریوم تا 300 دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: نیکلاس مرتن، تحلیلگر باتجربه بازار ارزهای دیجیتال احتمال سقوط قیمت اتریوم تا 300 دلار را مطرح کرد. به گفته‌ی این تحلیلگر، اگر اتریوم نتواند مقاومت‌های پیش روی خود را با آغاز یک روند صعودی بشکند، احتمالا تا سطوح 300 تا 500 دلار سقوط می‌کند.

احتمال سقوط قیمت اتریوم تا 300 دلار

نیکلاس مرتن، تحلیلگر باتجربه بازار ارزهای دیجیتال، درباره سقوط اتریوم (ETH) هشدار داد. این تحلیلگر معتقد است که پادشاه آلت‌کوین‌ها در معرض افت قابل توجهی قرار گرفته. به گفته این تحلیلگر، بیش از یک سال است که اتریوم نتوانسته روند صعودی خود را آغاز کند.

او بیان کرد، از آنجایی که اتریوم در طول یک سال از سطح مقاومت خود عبور نکرده، نشان می‌دهد که بازار این رمزارز ضعیف بوده و احتمالا در روزهای پیش رو افت قیمت داشته باشد.

نیکلاس مرتن در گفتگوی خود بیان کرد که اگر فشار خرید در بازار این رمزارز رشد نکند، احتمالا سطح پشتیبانی قبلی که 1100 دلار بود، به 890 دلار و یا 300 تا 500 دلار نیز افت می‌کند.

احتمال سقوط قیمت اتریوم تا 300 دلار

در حال حاضر این رمزارز با قیمت 1597 دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است مرتن تنها تحلیلگری نیست که احتمال این سقوط را مطرح کرده؛ بلکه تحلیلگر دیگری مانند بنجامین کاون، تحلیلگر و استراتژیست معروف ارزهای دیجیتال نیز هشدار مشابهی را منتشر و گفت که احتمال این رمزارز تا 400 دلار افت داشته باشد.

منبع: coin-turk

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.