تحلیلگر مشهور JPMorgan: اتریوم در سال جدید سقوط خواهد کرد!

پیش بینی سقوط اتریوم توسط JPMorgan
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۰

یکی از تحلیلگران مشهور JPMorgan به نام نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou) اخیرا پیش بینی کرده است که اتریوم تسلط خود بر بخش مالی غیر متمرکز بازار ارزهای دیجیتال را از دست خواهد داد. پیش بینی سقوط اتریوم توسط JPMorgan واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. در این خبر از بیتستان جزئیات بیشتری از پیش‌بینی صورت گرفته بیان خواهیم کرد.

پیش بینی سقوط اتریوم توسط JPMorgan

در یادداشتی که اخیرا از سمت نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، تحلیلگر جی پی مورگان منتشر شد، پیش‌بینی شده است که اتریوم سلطه خود را در بخش مالی غیرمتمرکز از دست خواهد داد.

به منظور افزایش مقیاس‌پذیری، شبکه اتریوم به بخش‌های کوچک و مستقل تقسیم خواهد شد و Sharding بدون شک یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ارتقای مورد انتظار اتریوم 2.0 است.

طبق اخبار منتشر شده، ممکن است انتشار این آپدیت‌ها تا سال 2023 طول بکشد. نیکولاس پانیگیرتزوگلو نیز اعتقاد دارد برای حفظ رهبری بازار در حوزه مالی غیرمتمرکز، انتشار آپدیت در سال 2023 خیلی دیر خواهد بود.

سهم اتریوم از بازار مالی غیرمتمرکز در طول سال گذشته به طور پیوسته در حال کاهش بوده؛ چرا که طبق داده‌های ارائه شده توسط DefiLlama، تسلط اتریوم در ژانویه گذشته بیش از 97 درصد بود، اما سهم آن از کل ارزش قفل شده در پروتکل‌های DeFi، به 63 درصد رسیده است.

رشد سریع رقبایی مانند ترا، بایننس اسمارت‌چین، اولنچ و سولانا از دلایل کاهش سهم اتریوم از کل ارزش قفل شده در پروتکل‌های DeFi عنوان شده است. از نظر نیکولاس پانیگیرتزوگلو واگذاری میدان به بلاک‌چین‌های مستقل برای اتریوم بسیار نگران کننده خواهد بود.

پیش بینی سقوط اتریوم توسط JPMorgan

همچنین شبکه اتریوم برای انجام تراکنش‌ها، کارمزد بسیار زیادی اخذ می‌کند که موجب می‌شود تا کاربران، دیگر شبکه‌ها را ترجیح بدهند.

پیش بینی شده بود که اتریوم در سال 2021 بیش از 396 درصد رشد داشته باشد؛ با این حال، JPMorgan پیش بینی می‌کند که دومین ارز دیجیتال بزرگ ممکن است در سال 2022 روندی به شدت نزولی داشته باشد و افت کند.

قیمت اتر در 24 ساعت گذشته، 9/52 درصد کاهش یافته است که دلیل آن، اصلاح گسترده بازار در پی افزایش نرخ بهره و کاهش هش‌ریت بیت‌کوین بود.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.