تحلیل قیمت نئو و وی‌چین، دوشنبه ۴ بهمن

تحلیل قیمت نئو و وی چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹

برای تصمیم‌گیری درست در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی‌ها، بهتر است که عوامل فاندامنتال و تکنیکال مرتبط با آن رمزارز را بررسی کنید. در همین راستا در این مقاله به بررسی روندهای احتمالی دو آلتکوین نئو و وی چین در هفته‌ای که پیش رو داریم می‌پردازیم و عوامل تکنیکال مرتبط با آنها را بررسی می‌کنیم.

 

تحلیل قیمت نئو (NEO)

نئو در ۱۹ فوریه (۱ اسفند) توانست از مقاومت ۴۷/۴۴۴ دلاری فراتر رود و خرس‌ها روز بعد تلاش کردند تا این آلتکوین را به زیر این سطح مقاومت برسانند.

 توکن نئو

با این حال گاوها در برابر خرس‌ها مقاومت کردند و روز گذشته قیمت نئو را به بالای مقاومت روانی ۵۰ دلاری رساندند. در ادامه ممکن است شاهد شروع روند صعودی نئو با تارگت ۶۰/۳۷۳ و سپس ۶۴/۹۵ دلار باشیم.

از آنجایی که شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و شاخص RSI در منطقه اشباع خرید قرار دارد، می‌توان گفت فعلا گاوها بازار نئو را در دست دارند.

اگر گاوها نتوانند قیمت نئو را بالای سطح ۵۰ دلار حفظ کنند، می‌توان نتیجه گرفت که تریدرها در سطوح بالای قیمتی برای کسب سود اقدام به فروش کرده‌اند. در صورتی‌که نمودار قیمتی نئو به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷/۸۰ دلار) برسد احتمالا روند این رمزارز تغییر خواهد کرد.

قیمت نئو

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم که یک الگوی مثلث صعودی با تارگت ۵۸/۵۸۸ دلار تشکیل شده است. به صورت کلی می‌توان گفت روند نئو نزولی به نظر می‌رسد و ممکن است سطح مقاومتی شکسته شده اخیر را مجددا تاچ کند. با این حال فرضیه دیگری که وجود دارد این است که وقتی در یک روند صعودی قوی داریم، قبل از شروع مجدد روند، قیمت برای مدتی تثبیت می‌شود.

  • در حال حاضر گاوها در تلاشند تا نگذارند قیمت نئو به زیر حمایت ۵۰ دلاری برسد. اگر نمودار قیمتی نئو به بالای سطح ۵۴/۱۹۱ دلار برسد، روند صعودی آن آغاز خواهد شد.
  • در مقابل نیز اگر نمودار از سطوح کنونی‌اش بریزد و به زیر الگوی مثلث برسد، پیش‌بینی صعودی قبلی رخ نخواهد داد و ممکن است شاهد سقوط قیمت نئو تا سطح ۳۶/۳۰ دلار باشیم.

تحلیل قیمت وی‌چین (VET)

پس از صعود وی چین از قیمت ۰/۰۲۶۷۱۴ به ۰/۰۶۰۷۷۴ دلار، این رمزارز توانست بالای سطح ۰/۰۴۷۷۶۳ دلار باقی بماند که این موضوع نشان‌دهنده اقدام به خرید تریدرها در سطوح پایین است. در حال حاضر شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و شاخص RSI نیز در ناحیه اشباع خرید قرار دارد؛ در نتیجه روند این آلت کوین فعلا صعودی است.

توکن وی چین

  • اگر گاوها بتوانند قیمت این رمزارز را به بالای مقاومت ۰/۰۶۰۷۷۴ دلار سوق دهند، روند صعودی بعدی آن ممکن است آغاز شود؛ تارگت این روند صعودی سطوح ۰/۰۸۵۱۷۲ و سپس ۰/۱۰ دلار خواهد بود.
  • در مقابل نیز اگر گاوها نتوانند نمودار وی چین را به بالای این سطح مقاومت برسانند، ممکن است این رمزارز برای چند روز بین سطوح ۰/۰۶۰۷۷۴ تا ۰/۰۴۲۴ دلار به دام بیفتد. اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر سطح ۰/۰۴۲۴ دلار برسانند و نگه دارند، روند وی چین نزولی خواهد شد.

وی چین

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم که شیب میانگین‌های متحرک تقریبا مسطح است و شاخص مقاومت نسبی درست بالای نقطه میانی‌اش قرار دارد، در نتیجه می‌توان گفت که میزان عرضه و تقاضا تقریبا در حالت تعادل می‌باشد.

در نمودار وی چین یک الگوی مثلث صعودی تشکیل شده که با یک برک‌اوت و بالای سطح ۰/۰۶۰۷۷۴ دلار کامل خواهد شد؛ تارگت این روند صعودی قیمت ۰/۰۷۹۱۴۸ دلار است.

با این حال اگر نمودار به زیر خط روند (trendline) الگوی مثلث برسد، پیش‌بینی صعودی قبلی رخ نخواهد داد و ممکن است وی چین تا سطح ۰/۰۴۲ دلار سقوط کند.

 

نکته مهم

تحلیل‌های ارائه شده در این مقاله، منعکس کننده نظر کارشناسانه بیتستان نیست؛ مقاله فوق ترجمه‌ای  از سایت کوین تلگراف به این آدرس است. لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید و با ورود به سایت بیتستان، خرید و فروش کنید.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.