Aleph.im برای توسعه فضای ذخیره‌سازی ضد سانسور خود، ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری Aleph.im
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ بهمن ۱۴۰۰

رقابت بین شبکه‌های محاسباتی روز به روز در حال بیشتر شدن است، به طوری که اخیرا شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز و محاسباتی آلف دات ایم (Alepha.im)، در دور تامین سرمایه مالی خود که با هدف توسعه فضای ذخیره سازی ایجاد کرده بود، توانست ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات دقیق جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری Aleph.im مطلع شوید.

جذب سرمایه ۱۰ میلیون دلاری Aleph.im

بر اساس گزارشات، فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز و محاسباتی Alepha.im یک دور جذب سرمایه را به رهبری شرکت استراتوس تکنالجیز (Stratos Technologies) با موفقیت به اتمام رساند. شرکت‌هایی مثل Bifwd Capital ،Theia ،NOIA Capital ،Zeeptime ،Token Ventures و Seven Captal در این دور سرمایه‌پذیری مشارکت داشتند.

هدف اصلی این شبکه میان زنجیره‌ای از این جذب سرمایه، بیشتر کردن قدرت محاسباتی غیرمتمرکز و توسعه فضای ذخیره سازی مقاوم در مقابل سانسور است.

Alepha.im اولین عرضه نودها یا گره‌های محاسباتی را برای ماه ژانویه پس از انجام این دوره‌ی سرمایه‌پذیری، برنامه‌ریزی کرده بود. این نودها قرار است در نهایت به منبع قدرت پردازشی اصلی در شبکه غیرمتمرکز تبدیل شوند.

Alepha.im به نودهای اصلی توکن بومی خود پاداش می‌دهد. این سرمایه‌ی جدید، Alepha.im را قادر می‌سازد تا قابلیت پرداخت حداقل دستمزد را از ۷۰ نود به ۱۵۰ نود برساند.

جاناتان اسکمول (Jonathan Schemoul)، بنیانگذار  Alepha.im، بیان کرد که پس از راه‌اندازی نودهای کامپیوتری شبکه، Alepha.im قصد دارد در سال ۲۰۲۲ نودهای ذخیره سازی را نیز فعال کند.

جاناتان بیان کرد تلاش‌های Alepha.im منجر به رشد بیشتر می‌شود، به همین دلیل ما افتخار می‌کنیم که تلاش زیادی را برای ایجاد فضای مشابه فضای غیرمتمرکز انجام داده‌ایم.

سال گذشته Alepha.im یک DApp را معرفی کرد که کاربران با آن می‌توانستند از داده‌های زیر توکن‌های غیرقابل تعویض خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.