strax، توکنی که در چند روز ۲۰۰% سوددهی داشته است

دلایل رشد ۲۰۰ درصدی strax
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات اخیر، توکن استراتیس با تغییر روند، تمامی توجهات را به خود جلب کرده است. این توکن به طور حیرت انگیزی ۲۰۰ درصد رشد را به ثبت رساند؛ اما دلایل رشد ۲۰۰ درصدی strax چه چیزی می‌تواند باشد؟

دلایل رشد ۲۰۰ درصدی strax

یکی از پروژه‌هایی که با وجود روند نزولی بازار توانسته افزایش قابل توجهی در حجم معاملات خود داشته باشد، Startis (STRAX) نام دارد. این پلتفرم برای کمک به کسب و کارهای سازمانی طراحی شده است.

داده‌های ارائه شده توسط Coinmarkets pro و Tradingview نشان می‌دهند که قیمت توکن این پلتفرم پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود در ۱۵ ژوئن، تنها در ۲۴ ساعت به بالاترین سطح خود یعنی ۱/۲۰ دلار در ۲۹ ژوئن رسید.

رشد اتراتیس

از جمله دلایلی که باعث رشد چشمگیر این توکن شده، می‌توان به راه‌اندازی یک پروژه متاورسی جدید اشاره کرد. قبل از این رشد، تیم توسعه پروتکل Sky Dream Mall خبر از راه‌اندازی یک پروژه که توسط Stratis پشتیبانی می‌شود، به اشتراک گذاشت.

رشد توکن بلاک‌چین استراتیس

از دلایل دیگر رشد این توکن می‌توان به راه‌اندازی استیبل‌کوین جدید اشاره کرد. Startis با استفاده از طرحی که برای راه‌اندازی استیبل کوین جدیدی با نام GBPT داشت، توانست رشد کند. استیبل کوین GBPT در حال راه‌اندازی است. این استیبل‌کوین به استراتیس کمک می‌کند تا فرایند تکمیل ثبت نام سازمان‌های FCA را بهبود بخشد.

تیم توسعه همچنین در حال کار بر روی یک سیستم خرید بلیط است تا کاربران بتوانند از NFTها برای حضور و بهره‌مندی از مزایای رویدادها استفاده کنند.

سومین دلیلی که منجر به رشد توکن STRAX شده، راه‌اندازی مرکز جدیدی در اوگاندا است. افزایش دانش و آگاهی افراد از بلاک‌چین یکی از اصلی‌ترین دلایل راه‌اندازی این مرکز اعلام شده.

دلیل رشد استراتیس

ساخت این مرکز در ۲۴ می آغاز و آخرین اطلاعات مربوط به بلاک‌چین در ۲۷ ژوئن ارسال شده است که نشان می‌دهد مرکز در مراحل آغاز به کار است.

منیع: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.