مالیات ۳۰ درصدی، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند را کاهش داد

کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: قوانین مالیاتی جدید برای معاملات ارزهای دیجیتال در هند، اعمال شد. طبق قانون جدید، ۳۰ درصد مالیات بر سود حاصل شده از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از کاربران اخذ خواهد شد. مالیات ۳۰ درصدی، موجب کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند شد.

گزارش رسانه‌های محلی هند حاکی از آن است که حجم معاملات در صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سه روز اول ماه به طور متوسط ​​۱۵ درصد کاهش یافته است. علاوه بر حجم معاملات، ترافیک دامنه صرافی‌های رمزنگاری شده نیز حدود ۴۰ درصد افت پیدا کرد.

یکی از بنیانگذاران Crypto India نمودارهایی را در توییتر منتشر کرد که نشان دهنده کاهش قابل توجه حجم معاملات ۴ صرافی برتر هند است.

کاهش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در هند

به عنوان مثال، حجم معاملات WazirX (بزرگترین صرافی کشور) از ۲۰۸ میلیون دلار به کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش یافته است. کارشناسان اذعان می‌کنند که با اعمال چنین مالیات سنگینی بر سود حاصل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، افت حجم معاملات جای تعجب ندارد.

طبق قانون مالیاتی جدید، هندی‌ها باید ۳۰ درصد از سود خود را به عنوان مالیات تحویل دولت دهند.

همچنین طبق قانون مالیاتی جدید که از ماه آینده اجرایی خواهد شد، ۱ درصد مالیات برای هر تراکنش صورت گرفته در حوزه ارزهای دیجیتال اعمال می‌شود.

در حال حاضر، سهامداران کریپتو ادعا می‌کنند که این مالیات تعداد معاملات را محدود خواهد کرد. بسیاری نیز پیش بینی کردند که چنین قانون مالیاتی می‌تواند بسیاری از معامله‌گران و شرکت‌های رمزنگاری را مجبور به ترک کشور کند.

قصد صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در هند

در حالی که سهامداران کریپتو نگران مهاجرت هستند، صرافی‌های بزرگی مانند Coinbase و FTX اعلام کردند که می‌خواهند سرمایه‌گذاری در فضای کریپتو هند را تجربه کنند. به عنوان مثال اوایل امروز، کوین‌بیس فاش کرد که قصد دارد یک میلیون دلار در پروژه‌های کریپتو و وب۳ کشور هند سرمایه‌گذاری کند.

گزارش دیگری نشان می‌دهد که FTX قصد دارد تا قبل از پایان سال NFT و یک بازی با محوریت کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کند.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.