آموزش تصویری و گام به گام ثبت نام و انجام احراز هویت در بیتستان

آموزش تصویری و گام به گام ثبت نام و انجام احراز هویت در بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۱

برای انجام معاملات (خرید و فروش) ارزهای دیجیتال در صرافی بیتستان و دسترسی به تمامی امکانات موجود باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. ثبت نام و انجام احراز هویت در بیتستان در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و به اطلاعات خاصی نیاز نیست. پس تا انتها، آموزش تصویری و گام به گام ثبت نام و انجام احراز هویت در بیتستان را دنبال کنید.

ثبت نام و انجام احراز هویت در بیتستان

بیتستان، یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش رمزارزهای معتبر است. در بیتستان به سادگی، بیت‌کوین و سایر رمزارزها را بخرید، ذخیره کنید و یا بفروشید. در این مسیر می‌توانید از امکانات متنوعی که برایتان تدارک دیده‌ایم نیز استفاده کنید، اما برای دسترسی به این امکانات حتما باید مراحل احراز هویت و ثبت نام در سامانه را به صورت کامل پشت سر بگذارید.

دلیل اصلی انجام مراحل احراز هویت پس از ثبت نام، حفظ امنیت سرمایه شما است. این مراحل تنها یک بار انجام می‌شوند، اما در موارد خاص و مشکوک، احتمال درخواست احراز هویت مجدد از کاربر توسط بیتستان وجود دارد.

اطلاعات دریافتی از کاربر، به هیچ عنوان در اختیار شخص ثالثی قرار نمی‌گیرد.

پس در پر کردن اطلاعات درخواستی، دقت زیادی داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان بتوانید حساب کاربری اختصاصی خود در بیتستان را ایجاد نمایید.

همچنین در تمام این مسیر، کارشناسان پشتیبانی ما در کنار شما هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، شما را راهنمایی کنند. می‌توانید از طریق گزینه چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید.

۱- ثبت نام با وارد کردن “شماره موبایل”، “پست الکترونیک” و “کد معرف”

بعد از ورود به سایت بیتستان، با این صفحه رو به رو خواهید شد. اگر قصد دارید به عنوان کاربر جدید در صرافی بیتستان ثبت نام کنید، روی گزینه “ثبت نام کنید”، کلیک نمایید.

ورود به سایت بیتستان

بعد از کلیک روی این گزینه، به صفحه زیر هدایت خواهید شد تا شماره موبایل، پست الکترونیک (ایمیل یا جیمیل) و کد معرف (این گزینه اختیاری است) را وارد نمایید.

بعد از وارد کردن این اطلاعات، تیک گزینه “قوانین و مقررات بیتستان را مطالعه کرده‌ام و قبول دارم” را بزنید و روی “ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت نام با وارد کردن "شماره موبایل"، "پست الکترونیک" و "کد معرف"

بعد از پر کردن این اطلاعات، وارد مرحله بعد خواهید. در این مرحله باید کد ارسال شده به شماره موبایلی که در مرحله قبل تعریف کرده بودید را وارد نمایید.

ثبت نام با وارد کردن "شماره موبایل"، "پست الکترونیک" و "کد معرف"

بعد از وارد کردن این کد، باید رمز عبوری برای حساب کاربری‌تان تعیین کنید. این رمز عبور بایستی ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی (بزرگ و کوچک) باشد.

  • این رمز عبور را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهید.

۲- ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در بیتستان

بعد از انجام ثبت نام و تعیین یک رمز عبور قوی، به بخش احراز هویت هدایت خواهید شد. جهت استفاده از تمام امکانات بیتستان، ابتدا احراز هویت خود را تکمیل کنید.

با توجه به ماهیت ناشناس بودن کاربران در دنیای رمزارزها، کلاهبرداران و سودجویان زیادی در تلاش برای سوء استفاده از این فضا هستند. به همین دلیل و به توصیه «پلیس فتا»، کاربران باید پس از انجام ثبت نام، مراحل احراز هویت را پیش از انجام هر گونه معامله‌ای به انجام برسانند.

برای انجام احراز هویت در صرافی بیتستان، کافی است که روی گزینه “شروع احراز هویت” کلیک نمایید.

ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در بیتستان

با کلیک روی این گزینه، بایستی اطلاعات درخواستی را وارد نمایید. این اطلاعات عبارتند از:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • نام پدر
  • تاریخ تولد
  • شماره ملی

بعد از وارد کردن این اطلاعات، باید مدارک شناسایی خود را نیز ارسال نمایید تا در بیتستان تایید شوند. برای این امر، طبق دستورالعمل زیر عمل نمایید:

– یک برگه کاغذ سفید را کنار صورت خود نگه دارید و کارت ملی و کارت بانکی خود را روی آن بچسبانید؛ در پایین کارت‌ها، عبارتِ «جهت احراز هویت در بیتستان» را بنویسید؛ برگه را کنار صورتتان بگیرید و یک تصویر سلفی تهیه و ارسال کنید.
– کیفیت تصویر ارسالی باید طوری باشد که مشخصات روی کارت‌های شناسایی، واضح و کاملا خوانا باشد.
– حجم تصویر ارسالی، نباید بیشتر از ۱۰ مگابایت باشد.
– فرمت های قابل قبول برای عکس jpg,png,gif می‌باشد.
– رعایت حجاب اسلامی، برای بانوان الزامی است.
– در صورتی که کارت ملی ندارید، می‌توانید این گزینه را با شناسنامه جدید حاوی شماره ملی و یا پاسپورت معتبر جایگزین کنید.
– عبارت «جهت احراز هویت در بیتستان» در پایین تصویر، باید به صورت دست‌نویس درج شود و تایپی نباشد.
– از ارسال جداگانه مدارک خودداری کرده و فقط یک عکس سلفی واضح با مشخصات بالا ارسال کنید.

سپس تصویر مد نظر را در بخشی که تعیین شده، بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری روی گزینه بررسی اطلاعات کلیک نمایید.

ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در بیتستان

بعد از تکمیل مرحله قبل، یک کد تایید برای شماره موبایلی که با آن در صرافی بیتستان ثبت نام کرده‌اید، ارسال خواهد شد. کد ارسالی را وارد کرده و روی گزینه “تایید کد” کلیک کنید. باید منتظر بمانید تا همکاران ما اطلاعات شما را بررسی نمایند. روند بررسی اطلاعات در سریع‌ترین زمان انجام خواهد گرفت.

ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در بیتستان

بعد از بررسی اطلاعات، در حساب کاربری خود پیامی دریافت خواهید کرد که نشان می‌دهد اطلاعات شما تایید شده‌اند یا خیر؟!

ورود به حساب کاربری و انجام مراحل احراز هویت در بیتستان

اگر اطلاعات درخواستی را مطابق با شرایط و استانداردهای تعیین شده ارسال کرده باشید، اطلاعاتتان تایید خواهند شد. در غیر این صورت، با در نظر گرفتن دلیل عدم تایید شدن اطلاعات (که اعلام خواهد شد) بایستی دوباره مراحل احراز هویت را از ابتدا دنبال کنید.

۳- تایید ایمیل کاربری جهت برداشت از کیف پول خود

جهت برداشت از کیف پول، بایستی ایمیل خود را تائید کنید. با ورود به بخش داشبورد می‌توانید روی گزینه “تایید ایمیل” کلیک نمایید.

تایید ایمیل کاربری جهت برداشت از کیف پول خود

بعد از کلیک روی این گزینه، باکسی نمایش داده خواهد که ایمیل شما را نشان می‌دهد. اگر ایمیل وارد شده درست باشد، روی گزینه “تایید ایمیل” کلیک کنید.

تایید ایمیل کاربری جهت برداشت از کیف پول خود

بعد از کلیک روی گزینه “تایید ایمیل” بایستی کد ارسال شده به ایمیل خود را وارد نمایید. با وارد کردن این کد، ایمیل شما تایید خواهد شد.

تایید ایمیل کاربری جهت برداشت از کیف پول خود

۴- وارد کردن حساب بانکی جهت انجام معاملات (واریز و برداشت تومان)

امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال با تومان در بیتستان فراهم است. برای این امر و همچنین واریز مقدار حاصل از انجام معاملات ارزهای دیجیتال (فروش بیت کوین و …) بایستی حساب بانکی مد نظر خود را در سامانه صرافی بیتستان ثبت کنید.

برای این امر کافی است که در حساب کاربری وارد بخش “حساب‌های بانکی” شوید. بعد از ورود به این بخش، باید روی گزینه “+ افزودن حساب جدید” کلیک نمایید.

وارد کردن حساب بانکی جهت انجام معاملات (واریز و برداشت تومان)

در این بخش باید شماره کارت مد نظرتان را وارد نمایید. بعد از وارد کردن، روی گزینه بررسی و ذخیره کلیک کنید تا بیتستان به صورت سیستماتیک، مشخصات حساب بانکی شما را بررسی کند.

وارد کردن حساب بانکی جهت انجام معاملات (واریز و برداشت تومان)

در صورت تایید، شماره حساب کارت وارد شده و برخی مشخصات دیگر به شما نمایش داده خواهد شد. این مشخصات نشان می‌دهند که حساب بانکی شما نیز با موفقت فعال شده است.

روند احراز هویت و تایید حساب‌های بانکی کاربران، معمولا حداکثر ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد. دقت داشته باشید که در موارد خاص ممکن است به دلیل افزایش ناگهانی ثبت نام‌ها، این فرآیند کمی به طول بیانجامد که در این صورت، حتما از طریق کانال اطلاعیه‌های بیتستان، در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

با پشت سر گذاشتن این ۴ مرحله، ثبت نام، انجام احراز هویت و ثبت کارت بانکی در بیتستان انجام خواهد شد. بعد از این مراحل به راحتی می‌توانید ارزهای دیجیتال مد نظرتان را خرید و فروش کنید. لازم به ذکر است که این مراحل تنها یک بار انجام می‌شوند.

احراز هویت ویدیویی در بیتستان

با انجام مراحل یاد شده، سقف برداشت روزانه شما به 100 میلیون تومان افزایش خواهد یافت. با انجام احراز هویت ویدیویی، می‌توانید سقف برداشت روزانه خود را به 300 میلیون تومان افزایش دهید. برای انجام این امر کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

احراز هویت ویدیویی در بیتستان

1- در بخش حساب کاربری خود، روی گزینه “پروفایل” کلیک نمایید.

2- سپس روی گزینه “آپلود ویدیو” ضربه بزنید

3- در این بخش، نکاتی که ذکر شده را رعایت کرده و با کمک نمونه ویدیو، یک ویدیو از خود ضبط نمایید.

4- بعد از ضبط، روی گزینه + کلیک کرده و فایل ویدیویی را بارگذاری نمایید.

5- در انتها روی گزینه “ذخیره و ادامه” کلیک نمایید تا کارشناسان ما، ویدیو شما را بررسی و تایید کنند.

با انجام ثبت نام و انجام مراحل احراز هویت، یک کیف پول اختصاصی نیز در بیتستان برای شما ایجاد خواهد شد تا ارزهای دیجیتال مد نظرتان را نگهداری، ارسال و دریافت کنید. تقریبا تمامی رمزارزهای پشتیبانی شده در صرافی‌های معتبر دنیا، در بیتستان قابل معامله هستند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.