شهردار ریودوژانیرو قصد دارد وجوه خزانه را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند

سرمایه گذاری وجوه خزانه شهر ریودوژانیرو در بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات، ادواردو پیس (Eduardo paes) شهردار ریودوژانیرو، با اختصاص ۱ درصد از وجوه خزانه شهر به بیت‌کوین، قصد سرمایه‌گذاری در این رمزارز را دارد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات سرمایه گذاری وجوه خزانه شهر ریودوژانیرو در بیت کوین مطلع شوید.

روز پنجشنبه شهردار ریودوژانیرو، ادواردو پیس (Eduardo paes) اعلام کرد که دومین شهر پرجمعیت برزیل ۱ درصد از وجوه خزانه شهر را به بیت‌کوین اختصاص داده است تا در این رمزارز سرمایه‌گذاری کند.

براساس گزارشات این شهردار روز جمعه حکمی را برای ایجاد گروه کاری در زمینه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین منتشر خواهد کرد.

جزئیاتی در رابطه با اینکه این شهر چه زمانی بیت‌کوین را به خزانه خود اضافه می‌کند، در دست نیست. اگر این طرح اجرایی شود، ریودوژانیرو اولین کشور برزیل خواهد بود که بیت‌کوین را به خرانه خود افزوده است.

شهردار این خبر را هنگام صحبت در کنار فرانسیس سوارز (Frasic Suarez)، شهردار میامی اعلام کرد. براساس گزارشات، سوارز در ماه نوامبر برنامه خود را برای توزیع بازده بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاران شهر خود اعلام کرد.

ادوارد پیس بیان کرد:

این شهر تمامی زیرساخت‌های لازم را برای تبدیل شدن به پایتخت فناوری آمریکای جنوبی دارد.

حمایت برزیلی‌ها از تبدیل بیت‌کوین به ارز قانونی

السالوادور اولین کشوری بود که بیت‌کوین را به عنوان ارزقانونی پذیرفت. رئیس جمهور این کشور، نایب بوکله اخیرا پیش‌بینی کرد که دو کشور دیگر بیت‌کوین را تا پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان ارز قانونی انتخاب خواهند کرد.

همانطور که توسط u.today گزارش شده بود، بیشتر برزیلی‌ها موافق پیروی از الگوی السالوادور هستند.

در ماه سپتامبر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برزیل بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرد منتشر شد. اما این خبر نادرست بود.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.