کوین اولری معتقد است قیمت بیت‌کوین در 2 سال آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت

پیش بینی افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین در ۲ سال آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۰

کوین اولری، تاجر کانادایی و مجری برنامه تلویزیونی شارک تنک، انتظار دارد بیت‌کوین در ۲ تا ۳ سال آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد. کوین اولری با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز دیدگاه خود را نسبت به آینده بیت‌کوین منتشر کرد. او مدعی شد اگر موسسات مجوز سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را بگیرند، قیمت بیت‌کوین به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. برای بررسی بیشتر خبر پیش بینی افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین در ۲ سال آینده با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین در ۲ سال آینده

کوین اولری، ستاره برنامه شارک تنک، پیش‌بینی خود از قیمت بیت‌کوین را در مصاحبه‌ای با Stansberry Research به اشتراک گذاشت. او معتقد است بسیاری از موسسات اجازه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را ندارند. اولری افزود:

تا زمانی که قوانینی در این زمینه تنظیم نشده باشد، این اتفاق ادامه خواهد داشت. این موسسات برای ایجاد ارتباط بیشتر با بیت‌کوین، اقدام به خرید شرکت‌های استخراج بیت‌کوین می‌کنند.

اولری ادامه داد:

شما می‌خواهید بیت‌کوین به قیمت ۱۰۰ هزار، ۲۰۰ هزار و یا ۳۰۰ هزار دلار برسد. اما این اتفاق زمانی می‌افتد که موسسات بتوانند بیت‌کوین خریداری کنند.

اولری که در زمینه صندوق‌های دولتی و بازنشستگی نیز فعالیت دارد معتقد است هیچ‌یک از این موسسات اجازه خرید بیت‌کوین را نخواهند داشت تا زمانی که با اصول ESG همخوانی داشته باشد. او معتقد است زمانی که این اجازه داده شود قیمت بیت‌کوین به طور شگفت‌انگیزی افزایش پیدا خواهد کرد.

اولری همچنین توضیح داد که به بیت‌کوین به عنوان یک کوین نگاه نکنید بلکه آن را به عنوان یک نرم‌افزار ببینید. او معتقد است این موسسات مالک مایکروسافت و گوگل هستند و زمانی که مجاز شود ۱ تا ۳ درصد آن را خریداری خواهند کرد و قیمت آن افزایش خواهد یافت.

و در آخر اولری گفت:

من فکر می‌کنم در ۲ تا ۳ سال آینده این اتفاق خواهد افتاد

در اکتبر سال گذشته نیز اولری گفته بود اگر قانون‌گذاران ایالت متحده اجازه دهند تا بیت‌کوین به عنوان یک دارایی عنوان شود و آن به عنوان یک ETF در بورس معامله کنند، تریلیون‌ها دلار دیگر نیز ارزش خرید بیت‌کوین را خواهد داشت.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.