در پی انتشار خبر ورود شیبااینو به دنیای متاورس، SHIB حدود ۱۲٪ رشد کرد.

ورود شیبااینو به دنیای متاورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار است که به تازگی اعلام کرده، یک پروژه متاورسی حول محور آن ایجاد خواهد شد. این پروژه احتمالا با نام Shiberse فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. خبر ورود شیبااینو به دنیای متاورس باعث شد که قیمت این رمزارز حدود ۱۲ درصد افزایش پیدا کند.

ورود شیبااینو به دنیای متاورس

حساب رسمی Shiba Inu در توییتر اعلام کرد که یک پروژه متاورس حول محور اکوسیستم این سکه شروع به کار خواهد کرد. نام پروژه نیز Shiberse انتخاب شده است و خواهد توانست که یک تجربه چند‌ بعدی و همه جانبه را برای کاربران و سرمایه‌گذاران SHIB ایجاد کند.

بعد از اعلام این خبر، قیمت توکن SHIB تقریباً ۱۲٪ از پایین‌ترین سطح روزانه ۰,۰۰۰۰۱۸۶۵ دلاری رشد کرده است.

در این اطلاعیه توییتری، از تصویر یک سگ شیبا که چکشی بر دهان دارد و وسط جنگل است، استفاده شده. جالب است بدانید که هفته پیش نیز این تصویر به صورت تار شده در توییتر به اشتراک گذاشته شده بود تا جامعه کاربران را به کنجکاوی وا دارد.

هنوز جزئیات زیادی از پروژه منتشر نشده است، اما توسعه دهندگان اعلام داشتند که در زمان کوتاهی جزئیات بیشتری از این پروژه و نحوه کار آن منتشر خواهند کرد.

در پیامی که بر Discord جامعه Shiba Inu ارسال شده، توسعه دهنده ShibaSwap، اریک ام، ادعا می‌کند Shiberse مکانی خواهد بود که پازل‌های مختلف اکوسیستم Shia Inu (توکن‌ها، تبادل غیرمتمرکز، بازی‌ها) دور هم جمع خواهند شد.

وی با بیان این که نام پروژه متاورس هنوز نهایی نشده، از کاربران خواسته است که قربانی کلاهبرداران نشوند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.