هوبی و شیبا اینو برای پیدا کردن سارقان به کمک صرافی بیت‌مارت آمدند: 7 دسامبر بیت‌مارت کار خود را آغاز خواهد کرد

کمک شیبا اینو و Huobi به صرافی بیت مارت بعد از هک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آذر ۱۴۰۰

در آخر هفته گذشته، هکرها ۲۰۰ میلیون دلار از صرافی BitMart را به سرقت بردند. پس از این هک، انجمن شیبا اینو و صرافی هوبی اعلام کردند به این صرافی برای تقویت امنیت و ردیابی دارایی‌‌های سرقت شده، کمک خواهند کرد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر کمک شیبا اینو و Huobi به صرافی بیت مارت بعد از هک مطلع شوید.

کمک شیبا اینو و Huobi به صرافی بیت مارت بعد از هک

روز ۵ دسامبر، یک کیف پول بر بستر بلاک چین اتریوم و بایننس، هک شد. هکرها توانستند ۱۰۰ میلیون دلار از طریق شبکه اترنت و حدود ۹۶ میلیون دلار از طریق بلاک چین BSC سرقت کنند.

شلدون شیا، بنیانگذار این صرافی در رابطه با این هک بزرگ گفت:

 ما یک نقص امنیتی بزرگ در یک کیف پول بر بستر اتریوم و یک کیف پول در بستر بایننس شناسایی کرده‌ایم و در حال بررسی متودهای استفاده شده در این هک هستیم.

توییت شلدون شیا درباره ی هک

پس از تایید این هک توسط مدیرعامل صرافی بیت‌مارت، هوبی آمادگی خود را اعلام کرد تا جریان دارایی‌های صرافی بیت‌مارت را ردگیری کند و نتایج را گزارش دهد.

اعلام آمادگی هوبی برای کمک به بیت‌مارت

پس از توییت هوبی، شیبا اینو نیز آمادگی خود را برای کمک به صرافی بیت‌مارت اعلام کرد. همچنین شیبا اینو تهدیدات امنیتی احتمالی به صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap را نیز بررسی خواهد کرد.

اعلام آمادگی شیبا اینو، برای کمک به بیت‌مارت

مدیرعامل صرافی بیت‌مارت در ادامه اشاره کرد، ما با سرمایه خود به سرمایه‌گذاران آسیب دیده خسارت می‌پردازیم. در این اتفاق هیچ کاربری دارایی خود را از دست نمی‌دهد.

در پی این هک، بیت‌مارت تمام برداشت‌ها و واریزها را متوقف کرد. شیا مطمئن است از 7 دسامبر مجددا صرافی شروع به کار خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.