سولانا با کنار زدن بایننس کوین، به چهارمین رمزارز برتر بازار تبدیل شد!

تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ دی ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس داده‌های ارائه شده، طی 24 ساعت گذشته ارزش بازار سولانا به 41.9 میلیارد دلار رسیده. به دنبال این افزایش، سولانا توانسته تبدیل به چهارمین رمزارز برتر بازار شود. با وجود تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار، تحلیلگران احتمال سقوط قیمت این ارز دیجیتال را تا پایان سال مطرح نمودند.

تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار

بر اساس داده‌های ارائه شده، طی 24 ساعت گذشته ارزش بازار سولانا به 41.9 میلیارد دلار رسیده. به دنبال این افزایش سولانا توانست در لیست رمزارزهای برتر بازار از BNB پیشی گرفته و تبدیل به چهارمین رمزارز برتر شود.

گفتنی است که در طی دو سال گذشته، سولانا در حال تجربه بیشترین میزان رشد خود است. افزایش ارزش بازار بر روی قیمت توکن SOL نیز تاثیر گذاشته. سولانا در 24 ساعت گذشته بیش از 18 درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز در محدوده‌ی 92.93 دلار معامله می‌شود.

تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار

با وجود این رشد سولانا فاصله زیادی تا رسیدن به ارزش بازار اتریوم دارد.

تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار

آخرین باری که ارزش بازار سولانا تا این حد رشد کرد، نوامبر 2021 بود. در آن زمان ارزش بازار این رمزارز حدود 75 میلیارد دلار تخمین زده می‌شد. یک سال بعد ارزش بازار این رمزارز تقریبا به 100 میلیارد دلار رسید. به دنبال این رشد نیز توانست تبدیل به یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار شود.

جالب است بدانید که با افزایش ارزش بازار سولانا، میزان جستجوهای انجام شده در رابطه با این رمزارز نیز افزایش یافته است.

تبدیل شدن سولانا به چهارمین رمزارز برتر بازار

با وجود این رشد، تحلیلگران بازار به سرمایه‌گذاران این رمزارز هشدار دادند تا مراقب دارایی‌های خود باشند، چرا که احتمال افت قیمت همچنان وجود دارد.

منبع: cointelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.