شبکه‌‌‌ی سولانا برای چندمین بار قطع شد

قطع دوباره‌ی شبکه‌ی سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

شبکه سولانا برای هفتمین بار در سال جدید دچار قطعی هفت ساعته شد. قطع دوباره‌ی شبکه‌ی سولانا، ناشی از افزایش شدید تراکنش‌ ربات‌هایی بود که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را ضرب (mint) می‌کنند. برای اطلاع از جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

قطع دوباره‌ی شبکه‌ی سولانا

شبکه سولانا در عرض یک شب به مدت هفت ساعت دچار قطعی شد. افزایش شدید تراکنش‌ ربات‌هایی که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ضرب (mint) می‌کنند، علت اصلی قطعی این شبکه بود.

این ربات‌ها در عرض یک شب با انجام ۴ میلیون تراکنش منجر به مسدود شدن گره‌های اعتبار سنجی در این شبکه شدند. پس از گذشت هفت ساعت، این شبکه دوباره کار خود را شروع کرد.

قطع شبکه سولانا

براساس گزارشات، این ربات‌ها  یک برنامه محبوب که توسط شبه سولانا راه‌اندازی شده بود را خریداری کرده‌اند. این برنامه متعلق به شرکت متاپلکس است. گفتنی است که این شرکت تایید کرد افزایش تراکنش‌های انجام شده توسط ربات‌ها در برنامه آن‌ها، منجر به قطعی شبکه سولانا شده است.

قطع دوباره شبکه سولانا

قطعی چند ساعته شبکه باعث شد که قیمت توکن این شبکه نیز سقوط کند. این توکن در عرض یک شب ۷ درصد افت کرده و به ۸۹ دلار رسیده است.

آخرین قطعی شبکه سولانا بین ۶ تا ۱۲ ژانویه رخ داده بود. پس از آن نیز در ۲۱ و ۲۲ ژانویه این شبکه به دلیل ازدحام دچار قطعی شد.

قطع شبکه سولانا

سولانا دومین بلاک‌چین این هفته است که به دلیل افزایش حجم معاملات NFTها آفلاین شده است.

منبع: Contelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.