کره جنوبی ۱۸۷ میلیون دلار روی متاورس ملی خود سرمایه‌گذاری کرد

سرمایه گذاری ۱۸۷ میلیون دلاری کره جنوبی روی متاورس ملی خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ اسفند ۱۴۰۰

بیتستان: مقامات کره جنوبی خبر از سرمایه گذاری ۱۸۷ میلیون دلاری کره جنوبی روی متاورس ملی خود دادند. اینکار با هدف ایجاد یک اکوسیستم متاورس برای کمک به رشد محتوای دیجیتال و رشد شرکت‌ها انجام شده است.

سرمایه گذاری ۱۸۷ میلیون دلاری کره جنوبی روی متاورس ملی خود

کره جنوبی اعلام کرد که برای ایجاد یک پروژه متاورس ملی حدود ۱۸۷ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده. اینکار برای کمک به رشد محتوای دیجیتال و رشد شرکت‌ها انجام شده است.  این وزارتخانه می‌خواهد از این پلتفرم برای توسعه آموزش، ارتباطات رسانه‌ای و رشد صنعتی شهرها در فضای مجازی استفاده کند.

این نهاد دولتی بیان کرد برای جذب افراد علاقمند به این حوزه، به برگزاری مسابقات و دیگر فعالیت‌ها دست خواهد زد.

مدیر عامل وزارتخانه Hashed Simon Kim، در گفتگوی خود با کوین تلگراف بیان کرد که فکر نمی‌کند مشکلی در خصوص تامین بودجه داشته باشند زیرا بخش خصوصی این کشور آزادانه بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند. او ادامه داد:

این موضوع از جمله موضوعاتی است که دولت باید توجه بیشتری به آن داشته باشد. همانطور که می‌دانید در کره جنوبی منتشر کردن بازی‌های مبتنی بر NFT ممنوع است.

رئیس بخش ارتباطات و سیاست وزارت کره جنوبی، پارک یونگیو (Park Yungyu) در یک اطلاعیه بیان کرده که این ابتکار بخشی از دیجیتال نیو دیل در کره جنوبی است. به گفته پارک، دیجیتال نیو دیل مجموعه‌ای از سیاست‌ها است که برای کمک به رشد فناوری دیجیتال طراحی شده.

وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات کرده جنوبی انتظار دارد که متاورس جدید به تجارت جهانی دسترسی داشته باشد. همانطور که بیان شد، این کار با هدف کمک به رشد شرکت‌ها ایجاد شده است.

براساس گزارشات جیسون یکی از بنیانگذاران اکوسیستم جند زنجیره‌ای DeSpread، تامین بودجه این پروژه توسط دولت را نشانه‌ای از علاقه دولت به متاورس می‌داند.

منبع خبر: Cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.