۱۸/۷ میلیون دلار توکن از پلتفرم NFT لیمپو به سرقت رفت

سرقت ۱۸/۷ میلیون دلار از یک بازار خریدوفروش NFT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، ۱۸/۷ میلیون دلار توکن از پلتفرم NFT لیمپو به سرقت رفته است. سارقین از طریق هک کیف پول این پلتفرم به این مقدار توکن دست یافتند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات سرقت ۱۸/۷ میلیون دلار از یک بازار خریدوفروش NFT مطلع شوید.

لیمپو یک پلتفرم ورزشی NFT است که اخیرا تیم توسعه این پلتفرم بیان کرد یکی از کیف‌پول‌های داغ پلتفرم مورد حمله هکرها قرار گرفته است. سارقین با هک یکی از کیف‌پول‌های داغ این بازار توانستند حدود ۱۶۵/۲ میلیون توکن معادل ۱۸/۷ میلیون دلار را به سرقت ببرند.

هک ارزهای دیجیتال اغلب تجربه نمی‌شود؛ اما همچنان یکی از خطرات رایج در بازار ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، پست منتشر شده توسط تیم توسعه این بازار، نشان می‌دهد که این حمله منجر به خطر افتادن ۱۰ کیف‌پول دیگر شد. این پلتفرم در ۱۰ ژانویه مورد حمله قرار گرفته بود.

بیشتر توکن‌های به سرقت رفته، ابتدا به یک آدرس منتقل شده و سپس با تبدیل به اتریوم از طریق سوشی سواپ و یونی سواپ، به یک حساب دیگر منتقل شده‌‌اند.

بعد از این سرقت قیمت توکن LMT با ۹۲ درصد افت به ۰,۰۰۹۳ دلار رسید.

اقدامات تیم توسعه لیمپو بعد از هک شدن

بعد از این اتفاق، تیم توسعه لیمپو توییتی را منتشر کرد که در آن بیان شده بود این تیم در تلاش برای تثبیت وضعیت و همچنین بازگرداندن روند عملیات‌ها به حالت عادی است. همچنین تیم اظهار داشت که قصد دارد LMT را از استخرهای نقدینگی خود حذف کند تا اختلالات موجود در قیمت‌های توکن را کمتر کند.

این تیم در ساعات اولیه ۱۱ ژانویه به معامله‌گران خود توصیه کرد که از خرید و فروش توکن LMT خودداری کنند. تیم توسعه لیمپو قصد دارد، تحقیقات لازم را انجام داده و خط مشی خود را مشخص کند.

حذف LMT از استخرهای نقدینگی، تاثیر منفی برای معامله‌گران خواهد داشت. به عبارتی معامله‌گران دیگر نمی‌توانند مقادیر را بدون کاهش ارزش بفروشند یا بخرند.

هک کیف‌پول‌های پلتفرم‌های دیگر

مشابه همین نقض امنیتی، یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال در ۸ ژانویه حدود ۷ میلیارد دلار از کیف‌پول داغ خود را از دست داد. این هک منجر به افت ۸ توکن دیگر در بازار ارزهای دیجیتال شد.

منبع خبر: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.