ارائه خدمات به ماینرهای روسی توسط شرکت فلکس پول متوقف شد

توقف ارائه خدمات به ماینرهای روسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ اسفند ۱۴۰۰

در بحبوبه حمله روسیه به خاک اوکراین، استخر اتریوم به نام Flexpool خبر از توقف ارائه خدمات به ماینرهای روسی داد. فلکس پول همچنین از ماینرهای روسی برای انجام این کار عذرخواهی کرد. برای اطلاع از ادامه خبر، با بیتستان همراه باشید.

توقف ارائه خدمات به ماینرهای روسی

فلکس پول پنجمین استخر بزرگ اتریوم در جهان از لحاظ قدرت پردازش است. با توجه به گزارشات اخیر، این  استخر استخراج اعلام کرده ارائه خدمات به ماینرهای روسی را به طور کامل متوقف می‌کند. فلکس پول همچنین بیان کرد:

از ماینرهای روسی عذرخواهی می‌کنیم؛ بسیاری از مردم از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی کشورشان هستند. تنها با تضعیف قدرت اقتصادی مردم روسیه این شانس را داریم که در این جنگ تاثیری داشته باشیم.

تمامی توجهات اکنون معطوف به نبرد بین روسیه اوکراین است. بعد از حمله ولادیمر پوتین به اوکراین، بیشتر کشورها شروع به اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه کرده‌اند. به دلیل جنگ میان اوکراین و روسیه ارزش روبل روسیه نیز افت کرده و بازار سهام نیز روند نزولی دارد.

با اعمال تحریم‌ها توسط اتحادیه اروپا علیه روسیه، جو بایدن نیز قصد دارد که تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کند.

با وجود درخواست بریتانیا از شبکه پرداخت سوئیفت برای عدم ارائه خدمات به روسیه، این کشور هنوز می‌تواند از این شبکه استفاده کند. اریک وورهیس بنیانگذار Shapeshift در این باره گفت:

ظاهرا اقدامات روسیه آنقدر آشکار است که کشورهای غربی تصمیم گرفتند روسیه به استفاده از شبکه سوئیفت ادامه دهد.

علاوه بر این‌ها، حامیان و فعالان حوزه رمزارزها در رابطه با قدرت هش روسیه صحبت کردند. براساس گزارشات، این کشور سومین استخر استخراجی  است که بیشترین قدرت هش را در جهان دارد. رسانه‌ها نیز در مورد استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال و استخراج دارایی‌های رمزنگاری برای دور زدن تحریم‌ها صحبت می‌کنند.

در بحبوبه جنگ میان روسیه و اوکراین، هش ریت بیت‌کوین بعد از ثبت بالاترین سطح خود، ۲۶ درصد کاهش یافته و به ۱۸۲ EH/s رسیده است.

با اینکه بیشتر فعالان می‌گویند که حمله به اوکراین تاثیری بر روی ماینرهای بیت‌کوین ندارد، اما روز پنجشنبه استخر بزرگ استخراج اتریوم (Flaxpool) اعلام کرد که ماینر‌های روسی اتریوم را از دسترسی به خدمات خود محروم خواهد کرد.

در اطلاعیه فلکس پول آمده است:

ضمن عذرخواهی از ماینرهای روسی که حامی جنگ نیستند، اعلام می‌نماییم که خدمات خود به تمام IPهای روسیه را قطع خواهیم کرد. نباید فراموش کرد که این شما هستید که از ارتش خود حمایت می‌کنید و روسیه بدون حمایت مردم خود نمی‌تواند دست به چنین قدامی بزند.

علاوه بر این، فلکس پول افزود:

تنها شانس ما برای تاثیر در جنگ، این است که قدرت اقتصادی مردم را کاهش دهیم. از وفاداری شما سپاسگذاریم و امیدواریم که درک کنید این تصمیم را ساده نگرفته‌ایم

منبع خبر: new.bitcoin

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.