خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال صرافی کوین‌بیس برای کاربران هندی ممنوع شد

متوقف شدن خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال کوین بیس در هند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

بزرگ‌ترین صرافی آمریکا، کوین‌بیس، خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال را برای کاربران هندی متوقف کرد. متوقف شدن خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال کوین بیس در هند تنها سه روز پس از راه‌اندازی شعبه‌ای در این کشور رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

متوقف شدن خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال کوین بیس در هند

بزرگ‌ترین صرافی مستقر در ایالات متحده، صرافی کوین‌بیس سه روز پس از راه‌اندازی شعبه‌ای در هند استفاده از سرویس پرداخت یونایتد پیمنت اینترفیس (UPI) را برای کاربران این کشور ممنوع کرد. یونایتد پیمنت اینترفیس (UPI) سرویس پرداختی است که توسط شرکت ملی پرداخت هند (NPCI) اداره می‌شود.

قابل ذکر است که صرافی کوین‌بیس در وب سایت خود اعلام کرد که روش‌های پرداخت برای کاربران هندی را بیان کرده است. این صرافی از کاربران خواسته بود برای سفارش‌های فروش از سرویس پرداخت فوری (IMP) استفاده کنند.

براساس گزارشات پایگاه خبری مالی Business Stansard، صرافی کوین‌بیس امروز اعلام کرد که برای اصلاح وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در هند با نهادهای نظارتی همکاری خواهد کرد و متعهد شده که اقدامات آن‌ها باید تابع قوانین هند باشد.

شرکت ملی پرداخت هند در ۷ آوریل اعلام کرده بود صرافی ارز دیجیتالی که از سرویس پرداخت یونایتد پیمنت اینترفیس (UPI) استفاده می‌کند، به رسمیت نمی‌شناسد.

به نظر می‌رسد کاربران هندی صرافی کوین‌بیس از این ممنوعیت ناراحت نشده‌اند. یکی از بنیانگذاران کانال یوتیوب Cryoti india امروز پستی را منتشر کرد که در آن بیان شده بود:

این یک ممنوعیت جدیدی نیست. صرافی‌های هندی از سال ۲۰۱۸ با مشکلات خدمات پرداخت روبرو هستند.

متوقف شدن خدمات پرداخت ارزهای دیجیتال در هند

قابل ذکر است که صرافی کوین‌بیس خدمات پرداخت UPI را چند روز پس از بیانیه شرکت ملی پرداخت هند متوقف کرد.

معامله‌گران هندی بازار ارزهای دیجیتال احتمالا به بی ثباتی در دسترسی به خدمات پرداخت عادت کرده‌اند. برخی از مقامات هندی مانند تی رابی سانکار معاون رئیس بانک مرکزی هند، از ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال در هند حمایت می‌کند. با این حال هنوز این ممنوعیت رخ نداده است.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.