رشد شدید قیمت توکن SUI: قیمت به بالاترین سطح خود رسید!

رشد شدید قیمت توکن SUI
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده توسط coingecko، قیمت توکن SUI به شدت رشد کرده و به بالاترین سطح خود یعنی 1.6 درصد رسیده است. جالب است بدانید که به دنبال رشد شدید قیمت توکن SUI، ارزش کل قفل شده آن هم از کاردانو و BASE پیشی گرفت.

رشد شدید قیمت توکن SUI

طبق داده‌های منتشر شده توسط CoinGecko، قیمت توکن Sui به بالاترین سطح ماهانه خود یعنی 1.65 دلار رسیده است. این میزان رشد تنها در 24 ساعت گذشته رخ داده و در حال حاضر نیز توکن Sui در محدوده‌ی 1.62 دلار معامله می‌شود.

رشد شدید قیمت توکن SUI

بر اساس داده‌های DeFiLlama، ارزش کل قفل شده (TVL) این توکن نیز از اوایل ماه تا به امروز 98 درصد افزایش یافته و از 208 میلیون دلار به 436 میلیون دلار رسیده است.

رشد شدید قیمت توکن SUI

با این رشد، کل ارزش قفل شده توکن از Coinbase’s Base و Cardano در TVL پیشی گرفته. این در حالی است که ارزش کل قفل شده Base با کاهش 9.5 درصدی به حدود 397 میلیون دلار و Cardano نیز با افت 15 درصدی به 340 میلیون دلار در ماه گذشته رسیده.

این افزایش به رشد اکوسیستم Sui نسبت داده می‌شود. Mysten Labs، تیم سازنده Sui، اخیرا همکاری خود را با Alibaba Cloud اعلام کرد تا منابع بیشتری را برای توسعه دهندگان با استفاده از زبان برنامه نویسی Move فراهم کند. علاوه بر این، Solend، یک پلتفرم وام و استقراض در Solana، ماه گذشته همکاری خود را با شبکه Sui آغاز کرد.

طبق آمار Token Terminal، ارزش بازار Sui با این رشد به 1.5 میلیارد دلار رسیده که نسبت به ماه گذشته بیش از 80 درصد افزایش یافته است.

رشد شدید قیمت توکن SUI

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.