علاقه قهرمان تنیس به دوج‌ کوین و NFT ها

نائومی اوزاکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰

نائومی اوزاکا (Naomi Osaka)، تنیس‌باز ۲۳ ساله ژاپنی و نفر اول انجمن تنیس زنان، درباره علاقه‌اش به سرمایه‌گذاری در رمزارزها گفت. اوزاکا یکی از دلایل خود برای سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری را دوج‌ کوین (Dogecoin) دانست. این تنیس‌باز همچنین از علاقه خود به توکن‌های غیرقابل تعویض یا (NFT)‌ گفت. 

اوزاکا تاکنون دو مجموعه متفاوت از توکن‌های NFT را راه‌اندازی کرده که شامل مجموعه‌ای از آثار تام بردی (Tom Brady) در استارتاپ اوتوگرف (Autograph.io) می‌شود. این تنیس‌باز در سه سال اخیر چهار بار قهرمان جهان شده و برترین بازیکن تنیس زنان دنیا بوده است. حالا این تنیس‌باز تصمیم گرفته به دنیای رمزارزها بپیوندد و در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه‌گذاری کند.

او در گفتگو با بلومبرگ (Bloomberg) از علاقه خود به دوج‌ کوین گفت. دوج‌ کوین محبوب‌ترین میم‌ کوین دنیاست که با تبلیغات ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به شهرت رسیده است. 

داستان علاقه نائومی اوزاکا به دوج‌ کوین نیز از همین تبلیغات پر سر و صدا در فضای مجازی آغاز شده است. اوزاکا در مصاحبه خود با بلومبرگ می‌گوید مدیر برنامه‌هایش ایده سرمایه‌گذاری در رمزارزها را مطرح کرده، اما او قبل از حرف‌های مدیر برنامه‌هایش می‌دانست که می‌خواهد در دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کند. با وجود اطمینانی که اوزاکا نسبت به سرمایه‌گذاری در دوج‌کوین داشت، تصمیم گرفت بیشتر در این باره فکر کند. 

اوزکا علاوه بر اینکه به دنبال سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده است، دو مجموعه توکن غیرقابل تعویض نیز ایجاد کرده است. یکی از مجموعه توکن‌های NFT که نائومی اوزاکا منتشر کرده، طراحی‌های خواهرش ماری است. این مجموعه با قیمت ۶۰۰ هزار دلار به نفع آکادمی تنیس نائومی اوزاکا فروخته شده است. دومین مجموعه  NFT اوزاکا مربوط به استارتاپ Autograph.io با مدیریت تام بردی است.

 

مجموعه NFT های ورزشی اخیرا توانسته‌اند علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جلب کنند. ورزشکارانی مثل نائومی اوزاکا نیز از راه‌اندازی این مجموعه‌های NFT استقبال می‌کنند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.