طرح بازیابی ترا شکست خورد! آینده همچنان مبهم است

شکست طرح بازیابی ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۱

شکست طرح بازیابی ترا با توجه به مشکلات فنی پیش آمده به قطعیت رسید. این طرح برای تثبیت بلاک‌چین و بازیابی مقداری از ارزش از دست رفته ترا، طراحی شده بود که با مشکلات فنی روبه‌رو شده و شکست خورد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

طرح بازیابی Terra که برای تثبیت این بلاک‌چین و بازیابی مقداری از ارزش از دست رفته ترا طراحی شده بود با مشکلات فنی روبه‌رو شده است. همچنین دو پیشنهاد مرتبط با طرح بازیابی از هفته گذشته به دلیل مشکلات مربوط به قراردادهای هوشمند اجرا نشدند.

این پیشنهادات مربوط به سوزاندن UST بیشتر و همچنین بازگرداندن ارتباطات بین بلاک‌چینی، بین Terra و سایر بلاک‌چین‌ها بودند که به دارندگان توکن‌های ترا این امکان را می‌داد تا LUNA و UST خود را به زنجیره‌ی Terra بازگردانند.

این مشکلات زمانی رخ داد که Terra آماده شده بود نسخه جدیدی را راه‌اندازی کند. به نظر می رسد تا کنون ۶۶ درصد از دارندگان LUNA با این پیشنهاد موافق هستند.

طرح بازیابی Terra عملی نشد

شکست پیشنهاد Prop 1188 جدی‌تر از پیشنهاد دیگر بود. هدف پیشنهاد Prop 1188 سوزاندن حدود ۱٫۴ میلیارد توکن UST از استخر Terra برای حمایت از قیمت‌ها بود. در حالی که کاربران به این پیشنهاد رای مثبت دادند، به دلیل یک خطای قرارداد هوشمند، که تلاش می‌کرد بیش از مقدار موجود UST از استخر بسوزاند، این طرح اجرا نشد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.