تتر ۴۱ میلیون دلار جریمه شد!

جریمه 41 میلیون دلاری تتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۰

براساس گزارش‌های ارائه شده، کمیسیون تجارت معامله آتی کالا یا CFTC شرکت Tether را ۴۱ میلیون دلار جریمه کرده است. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر جریمه ۴۱ میلیون دلاری تتر مطلع شوید.

جریمه ۴۱ میلیون دلاری تتر

براساس بیانیه مطبوعاتی که در روز ۱۵ اکتبر منتشر شد، شرکت Tether، صادر کننده استیبل‌کوین، ۴۱ میلیون دلار جریمه شد. این شرکت به دلیل ارائه اطلاعات گمراه کننده در رابطه با پشتوانه دلاری استیبل‌کوین تتر به نقض قانون معامله کالا متهم شده است.

علیرغم اینکه پشتوانه استیبل‌کوین‌ها دلار آمریکا است، اما تتر ذخیره کافی دلار را در بازه زمانی ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ نداشته است.

در ادامه مشخص می‌شود که رمز ارز تتر نتوانسته ثابت کند که دلار را ذخیره کرده است. تتر به دروغ بیان کرد که نشان می‌دهد در مدت زمان ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ذخیره‌سازی را انجام داده.

جریمه شرکت iFinex

علاوه بر این، کمیسیون معاملات آتی کالا، iFinex را که مادر شرکت صرافی بیت‌فینکس است به دلیل انجام تراکنش‌های خارج از بورس ۱/۵ میلیون دلار جریمه کرد.

سرپرست اجرایی وینسنت، مک گوناگول (McGonagle) بیان می‌کند:

با توجه به اقدامات کمسیون تجارت معاملات آتی کالا که علیه Tether و Bitfinex بود، این کمسیون اقدامات ذکر شده را برای ارتقای یکپارچگی بازار دیجیتال انجام داده است.

علاوه بر این، مدیر ارشد Tether و Bitfinex پائولو آردینو (Paolo Ardoino)، در توییت خود بیان کرد که شرکت‌ها می‌توانند سرانجام تحقیقات چند ساله را پشت سر بگذارند.

توییت پائولو آردینو

Tether در بیانیه رسمی خود می‌گوید که CFTC هیچ مشکلی در عملیات فعلی شرکت پیدا نکرده است. همانطور که اعلام شده، هنگامی که خدمات شرکت تتر در فوریه ۲۰۱۹ به روز شد، این مسائل به طور کامل حل شد.

در اواخر ماه سپتامبر، این شرکت یک پیروزی حقوقی قابل توجهی را کسب کرد.

منبع خبر: u.today

تتر
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.