قیمت این ۵ آلت کوین در ماه‌های آینده ۱۰ برابر می‌شود!

قیمت این ۵ آلت کوین در ماه‌های آینده ۱۰ برابر می‌شود!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 

مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تریدر و تحلیل‌گر مشهور اخیرا ۵ آلت کوین را نام برده و اظهار داشت که این رمزارزها می‌توانند طی ماه‌های آینده نسبت به بیت کوین ده برابر رشد کنند. 

این تحلیل‌گر به پنج آلت کوین زیر دید صعودی دارد:

  • توکن SXP رمزارز اختصاصی شبکه Swipe 
  • TOMO توکن پلتفرم TomoChain
  • رمزارز الگوراند (ALGO)
  • توکن ORN مربوط به پروتکل امور مالی غیرمتمرکز اوریون (Orion) 
  • CRV مربوط به Curve Finance

 

این تحلیل‌گر در ویدئوی جدید یوتیوب اظهار داشت که تریدرها توکن SXP را در نظر داشته باشند و در این باره خاطر نشان کرد که SXP برای ورود به یک روند صعودی باید بتواند یک سطح کلیدی و مهم را حفظ کند.

سطح قیمتی ۰/۰۰۰۰۰۵۳ دلار برای جفت ارز SXP/BTC مانند ناحیه مقاومتی ۴۰۷,۰۰۰ دلاری برای بیت کوین است. اگر بعد از این سطح، ناحیه مقاومتی ۰/۰۰۰۰۶۳ شکسته شود تارگت بعدی سطح ۰/۰۰۰۰۸۳ دلار خواهد بود. اگر نمودار SXP/BTC بتواند از سطح میانگین متحرک ۱۰۰ روزه فراتر رود، این توکن به این تارگت می‌رسد. بعد از آن نیز مقاومت بعدی سطح ۰/۰۰۰۱۶ دلار است.

آلتکوین دیگر در لیست این تحلیل‌گر رمزارز مربوط به پلتفرم قراردادهای هوشمند مقیاس‌پذیر، توموچین (TomoChain) است. ون د پوپ معتقد است که TOMO/BTC برای ورود به یک روند صعودی باید بتواند بالای سطح ۰/۰۰۰۰۳۸ دلار باقی بماند و از سطح مقاومت ۰/۰۰۰۰۴۹ دلار نیز فراتر رود.

آلت کوین بعدی الگوراند رمزارز اختصاصی شبکه‌ای با همین نام است که یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین برای برنامه‌های امور مالی غیرمتمرکز است. وی‌ معتقد است که مقاومت فوری در برابر صعود جفت ارز ALGO/BTC سطح قیمتی ۰/۰۰۰۰۳۷ دلار است و در صورت شکستن این سطح مقاومت، تارگت بعدی ۰/۰۰۰۰۵۴ دلار خواهد بود.

مورد بعدی جفت ارز ORN/BTC است؛ این تحلیل‌گر اظهار داشت که اگر نمودار جفت‌ارز ORN/BTC از سطح ۰/۰۰۰۰۰۲۵ دلار بگذرد تارگت بعدی سطح ۰/۰۰۰۰۴۳ دلار است.

و در آخر نیز جفت‌ارز CRV/BTC، ( توکن CRV مربوط به صرافی غیرمتمرکز Curve Finance) قرار دارد؛ به عقیده ون د پوپ این جفت ارز برای قرار گرفتن در رالی خود باید بتواند مقاومت ۰/۰۰۰۰۸ دلاری را بشکند تا به سطح ۰/۰۰۰۱۸ دلار برسد.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.