پیش‌بینی قیمت بیت کوین در ۷ روز آینده!

بیتکوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۳۹۹

در چند روز گذشته بیت کوین با مقاومت روانی ۵۰,۰۰۰ دلاری روبه‌رو بوده و اگر این سطح مقاومت را بشکند، آلت کوین‌ها نیز می‌توانند رکوردهای جدیدی بزنند.

همان‌طور که می‌دانید میزان عرضه و تقاضا بر قیمت یک دارایی تاثیر می‌گذارد؛ بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سا‌یت تحلیلی Glassnode، میزان موجودی در گردش بیت کوین از ژوئن سال ۲۰۲۰ کاهش یافته و این موضوع نشان می‌دهد که تریدرها دارایی خود را نمی‌فروشند و آن را هولد می‌کنند.

در چند ماه گذشته با وجود کاهش موجودی، تقاضا برای بیت کوین افزایش یافته و رو آوردن سرمایه‌گذاران نهادی نیز به روند صعودی این رمزارز دامن زده است.

در ادامه با ماه همراه باشید تا بر پیش‌بینی روند قیمتی بیت کوین در هفته پیش رو مروری داشته باشیم.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۸ فوریه توانست سطح مقاومت ۴۱,۹۵۹/۶۳ دلاری را رد کند و در یک روند صعودی قوی قرار بگیرد اما اکنون این روند ضعیف شده است.

قیمت بیت کوین

اگر قیمت بیت کوین از سطوح کنونی‌اش به زیر سطح ۴۶,۰۰۰ دلار بریزد، تصحیح قیمت آن تا حمایت ۴۱,۹۵۹/۶۳ دلاری ادامه خواهد داشت. در صورتی‌که نمودار از این سطح حمایت یک جهش انجام دهد، یعنی گاوها در نقاط پایین قیمتی اقدام به خرید کرده‌اند و بیتکوین را مجددا در یک روند صعودی قرار داده‌اند.

  • در ادامه گاوها تلاش خواهند کرد تا بیت کوین را به بالای مقاومت روانی ۵۰,۰۰۰ دلاری سوق دهند و در صورت موفقیت شاهد یک رالی با تارگت ۶۰,۹۷۴/۴۳ دلار خواهیم بود.
  • با این حال اگر خرس‌ها نمودار را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱,۳۴۹ دلار) برسانند، این رمزارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶/۰۷۰) سقوط کند.

این سطح حمایت بسیار مهم است زیرا اگر بیتکوین از این ناحیه بیشتر بریزد، می‌تواند تا قیمت ۲۸,۸۵۰ دلار پیش برود.

قیمت بیت کوین

  • در نمودار چهار ساعته‌ی بیت کوین یک الگوی کنج (wedge) افزایشی تشکیل شده که با یک ریزش و نزدیکی خط حمایت الگو کامل خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد قیمت بیت کوین تا سطح ۴۳,۷۲۰/۸۵ و سپس ۴۱,۹۵۹/۶۳ دلار کاهش خواهد یافت.
  • در مقابل نیز اگر نمودار از سطوح کنونی‌اش یا سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردد و به بالای الگوی کنج برسد، پیش‌بینی خرسی بالا رخ نخواهد داد. در این سناریو ممکن است قیمت بیت کوین تا مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلاری و بعد از آن تا ۵۵,۰۰۰ دلار پیش برود.

به نظر شما قیمت بیت کوین طی چند روز آینده به چه سطحی خواهد رسید؟

برای خرید بیتکوین  و سایر رمزارزهای معتبر به سایت بیتستان مراجعه کنید.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.