۱۴ پلتفرمی که با ثبت نام و فعالیت در آن‌ها، جایزه دریافت خواهید کرد

صرافی هایی که جایزه دارند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: صرافی‌های دیجیتالی، پلتفرم‌هایی امن و کاربردی برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال هستند. برخی از این صرافی‌ها برای این که بتوانند کاربران بیشتری جذب کنند، پاداش‌هایی را برای سرمایه‌گذاران و کاربران در نظر می‌گیرند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی صرافی هایی که جایزه دارند، بپردازیم. با ثبت نام در این صرافی‌ها می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید، در ایردراپ‌ها شرکت داده شوید و یا از روش‌های دیگری که صرافی در نظر گرفته جایزه‌های مختلف دیگر کسب نمایید.

صرافی هایی که جایزه دارند

صنعت ارزهای دیجیتال یک محیط مناسب برای سرمایه‌گذاری است، البته اگر علم و تجربه کافی برای مدیریت ریسک‌های آن داشته باشید. خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال بر خلاف دارایی‌های ملموس، در پلتفرم‌هایی با نام صرافی‌های ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. صرافی‌های زیادی وجود دارند که برای انجام معاملات می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، همین مورد نیز باعث شده تا رقابت برای جذب کاربر بین این صرافی‌ها بسیار داغ باشد.

هر صرافی معمولا امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این کاربران هستند که بر اساس همین امکانات، صرافی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. برخی از صرافی‌ها جوایزی را برای کاربران در نظر می‌گیرند تا بتوانند در رقابت جذب مشتری پیروز شوند، به عنوان مثال برای ثبت نام، احراز هویت، انجام اولین معامله و معامله بر روی برخی از ارزهای دیجیتال تعیین شده، به کاربران و سرمایه‌گذاران جایزه می‌دهند.

این جایزه می‌تواند رمزارز رایگان، کارت‌های دیجیتالی رمزارزها و … باشد. دادن جایزه آنقدر برای کاربران جذاب بوده است که آن‌ها نیز به دنبال صرافی هایی که جایزه دارند رفته و از امتیازات این صرافی‌ها استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از کاربران برای این که بتوانند از جوایز صرافی‌های بیشتری بهره‌مند شوند، حساب‌های کاری متفاوتی در هر کدام از صرافی‌ها باز می‌کنند. اما کدام صرافی‌ها به کاربران و سرمایه‌گذاران جایزه می‌دهند؟

اگر شما هم به دنبال چنین صرافی‌هایی هستید، تا انتها با ما همراه باشید. در ادامه برخی از معروف‌ترین صرافی هایی که جایزه دارند را به صورت کامل با تمامی شرایط تعیین شده جهت دریافت جایزه خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

صرافی کوین بیس (Coinbase)

Coinbase Global، Inc با نام تجاری Coinbase، یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا است. این صرافی دفتر فیزیکی مرکزی ندارد و همه کارکنان آن به صورت دور کاری وظایف خود را انجام می‌دهند.

در نظر داشته باشید که کوین‌بیس بزرگ‌ترین صرافی آمریکا از نظر حجم معاملات است. موسسان این صرافی، برایان آرمسترانگ و فرد اهرسام هستند.

کوین بیس در لیست صرافی هایی که جایزه دارند، جای دارد. کاربران با ثبت نام در این صرافی ۱۰ دلار پاداش دریافت می‌کنند. این رقم شاید در آمریکا و کشورهای معروف رقم قابل توجهی نباشد، اما برای کاربران دیگر کشورها مثل کشور خودمان جذاب است.

صرافی هایی که جایزه دارند

صرافی Uphold

Uphold یک پلتفرم معامله و ذخیره دارایی‌های دیجیتال است که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. Uphold نیز در گروه صرافی هایی که جایزه می‌دهند قرار دارد. شما در این صرافی می‌توانید طبقات مختلف دارایی را معامله کرده و سود دریافت کنید. این پلتفرم به کاربران ۱۸۴ کشور دنیا خدمت ارائه کرده و از ۸۰ ارز (ارز فیات و دیجیتال)، بازارهای مالی مختلف و … پشتیبانی می‌کند.

شما با ثبت نام و استفاده از امکانات این پلتفرم نیز ۱۰ دلار به دست خواهید آورد. این ۱۰ دلار می‌تواند برای خرید و فروش دارایی‌های مختلف به کار گرفته شود.

OKEx، از جمله صرافی هایی که جایزه دارند

OKX یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل است که بستری امن را برای انجام معاملات ارزهای مختلف با استفاده از ابزارهای متنوع فراهم می‌کند. این شرکت توسط Star Xu (徐明星) در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. OKX متعلق به Ok Group است که مالکیت صرافی ارز دیجیتال Okcoin را نیز در اختیار دارد.

برای دریافت جایزه از این صرافی، باید در آن ثبت نام و فعالیت کنید. OKEx به کاربرانی که ثبت نام و شروع به انجام معاملات کنند، ۱۰ دلار پاداش می‌دهد.

صرافی BlockFi

BlockFi، صرافی ارزهای دیجیتال و پلتفرم ارائه دهنده وام با نرخ سود کم در سراسر جهان است. در این صرافی برای انجام معاملات از شما کارمزدی دریافت نمی‌شود.

در واقع BlockFi به شما این امکان را می‌دهد که ۱۵ مورد از محبوب‌ترین رمزارزها و استیبل کوین‌ها مثل BTC، ETH، DOGE، USDC، DAI، LINK، ALGO و BCH را معامله کنید. این پلتفرم بیشتر یک بانک رمزنگاری است تا یک صرافی.

BlockFi در لیست صرافی هایی که جایزه دارند، قرار دارد، چرا که شما با ثبت نام و فعالیت در این پلتفرم ۱۰ دلار پاداش دریافت خواهید کرد. البته نبود کارمزد برای انجام معاملات خود مزیت بسیار خوبی است تا کاربران بیشتری روانه‌ی این صرافی شوند.

همان طور که ملاحظه کردید، این چهار صرافی، ۱۰ دلار به افرادی که ثبت نام کرده و شروع به فعالیت کنند، پاداش می‌دهد. در مقابل برخی از پلتفرم‌ها و صرافی‌ها نیز وجود دارند که تخفیف در کارمزد تراکنش را به عنوان پاداش در نظر می‌گیرند.

صرافی‌هایی که با تخفیف در کارمزد به کاربران جایزه می‌دهند:

صرافی هایی که جایزه دارند

در کنار صرافی‌هایی که به صورت مستقیم جوایزی را برای کاربران در نظر می‌گیرند، صرافی‌های نیز هستند که با کاهش کارمزد قصد جذب کاربران را دارند. برخی از این صرافی‌ها عبارتند از:

  1. صرافی بایننس (Binance)
  2. صرافی هوبی (Huobi)
  3. صرافی Gate.io
  4. صرافی کوکوین (KuCoin)
  5. پلتفرم Crypto.com
  6. صرافی Maiar
  7. پلتفرم PantherSwap

هر کدام از این صرافی‌ها به کاربرانی که ثبت نام کرده و معاملات خود را شروع کنند، بین ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در انجام تراکنش‌ها اعطا می‌کند که می‌تواند برای بسیاری از معامله‌گران بسیار کاربردی و مناسب باشد.

صرافی‌هایی که با اعطای سهام به کاربران جایزه می‌دهند

نوع دیگری از پلتفرم‌ها نیز وجود دارند که به جای تخفیف در کارمزد تراکنش‌ها یا اعطای پاداش دلاری، سهام جایزه می‌دهند. این پلتفرم‌ها بیشتر در حوزه سهام و بورس فعال هستند، اما به تازگی در حوزه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت می‌کنند. پلتفرم‌هایی مثل:

  • پلتفرم WeBull
  • صرافی رابین هود (RobinHood)
  • پلتفرم SoFi

با صرافی هایی که جایزه دارند، آشنا شدید. همان طور که مشاهده کردید، صرافی‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزها و دارایی‌های دیجیتال برای جذب مخاطبان بیشتر جوایز و پاداش‌هایی را برای کاربران در نظر می‌گیرند که این پاداش‌ها و جوایز با روش‌های مختلفی به کاربران اعطا می‌شوند.

به عنوان مثال برخی از صرافی‌ها مثل صرافی بزرگ کوین‌بیس به ثبت نام کنندگان و معامله‌گران جدید ۱۰ دلار پاداش می‌دهند. اما برخی دیگر در هزینه تراکنش‌ها تخفیف اعمال می‌کنند. هر صرافی بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌ای که برای جذب کاربران بیشتر دارد، به سرمایه‌گذاران و معامله گران جایزه می‌دهد.

قطعا با گسترش بیشتر ارزهای دیجیتال در بین مردم رقابت نیز برای جذب کاربران بین صرافی‌ها بیشتر می‌شود و از این رو جوایز نیز بیشتر شده و تنوع بیشتری نیز پیدا خواهند کرد و لیست صرافی هایی که جایزه دارند به یک لیست بلند بالا تبدیل خواهد شد. از این رو بهتر است اگر در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال فعال هستید، اخبار روز صرافی‌ها را دنبال کرده و از جوایز مختلف آن‌ها مطلع شوید.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به صرافی‌های ارزهای دیجیتال روی لینک زیر کلیک کنید

اخبار صرافی‌های ارزهای دیجیتال

منابع استفاده شده: mediumgeekflarenerdwallet

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.