پیش‌بینی تحلیل‌گران از قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ دی ۱۳۹۹

با وارد شدن به سال میلادی جدید، تحلیل‌گران این حوزه سعی در حدس زدن و پیش‌بینیِ قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ دارند. با این‌که اکثرا اعتقاد دارند قیمت این رمزارز در سال میلادی جدید شش رقمی خواهد شد، عده‌ای دیگر نیز فکر می‌کنند که بیت‌ کوین در برابر فشار قانون‌گذاران دوام نخواهد آورد. در ادامه به برخی از این نظرات نگاهی خواهیم انداخت:

  • تحلیل‌گر CitiBank، تام فیتزپاتریک (Tom FitzpatrickT)، در این‌باره اظهار داشت که قیمت بیت کوین تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) ۱۰۲ برابر می‌شود و به ۳۱۸,۰۰۰ دلار خواهد رسید. وی معتقد است که به دنبال سال سختی که گذشت و بحران ناشی از ویروس کرونا و سیاست‌گذاری‌های سخت، سرمایه‌گذران به منظور محافظت از ارزش دارایی خود به بیت کوین رو می‌آورند.
  • از طرفی نیز مایک مک‌گولن (Mike McGlone)، تحلیل‌گر Bloomberg، یک پیش‌بینی صعودی برای بیت کوین ارائه داده است. وی معتقد است که رالی کنونی بیت کوین با توجه به حمایت موسسات بزرگ از این رمزارز، در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه خواهد داشت و مارکت کپ آن را به بیش از یک تریلیارد دلار خواهد رساند. وی همچنین خاطرنشان کرد که بیت کوین در این مسیر با مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلاری روبه‌رو است.
  • هم بنیان‌گذار Blockfyre و مدیر شرکت Moonrock Capital، ایمون ددیک (imon Dedic)، نیز در این باره دست به یک پیش‌بینی زده است؛ وی اظهار داشت با این‌که سه سال گذشته برای کریپتوکارنسی‌ها خوب بوده است اما بعید می‌داند که رالی سال ۲۰۱۷ مجددا برای آلت کوین‌ها تکرار شود. با این‌حال وی معتقد است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ میلادی به ۱۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.
    «در سال ۲۰۱۷ شما هر آلت کوینی که می‌خواستید را می‌توانستید بخرید و به نظر من این کار یک سرمایه‌گذاری مناسب بوده، ولی فکر می‌کنم که این شرایط دیگر تکرار نخواهد شد. با این‌حال فکر می‌کنم که بازار گاوی بیت کوین می‌تواند برخی از آلت کوین‌ها را نیز به دنبال خود بکشد. پیش‌بینی‌های من برای قیمت بیت کوین و برخی آلت کوین ها به صورت زیر است:

    • بیت کوین: ۱۵۰,۰۰۰ دلار
    • اتریوم: ۹۰۰۰ دلار
    • لینک: ۲۰۰ دلار
    • بایننس کوین: ۵۰۰ دلار
    • وی چین: ۱ دلار
    • تزوس: ۲۰۰ دلار»

 

  • PlanB، سازنده ی مدل پیش بینی قیمت بیت کوین stock-to-flow، نیز معتقد است که قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۱ شش رقمی خواهد شد و تا پایان سال به ۳۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.
  • در مقابل این پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه، اقتصاددانی که بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ را پیش‌بینی کرده بود، اعتقاد دارد که برترین رمزارز بازار با توجه به قوانین سخت‌گیرانه، در آینده روزهای سختی را درپیش خواهد داشت. وی در پاسخ به وکیلی که اظهار داشته بود دولت نمی‌تواند به بازار کریپتوکارنسی‌ها فشار آورد، در یک توییت پاسخ داد که بدون شک دولت بایدن منجر به یک بازار خرسی برای کریپتوکارنسی‌ها خواهد شد.

 

در انتها باید خاطرنشان کنیم که قیمت رمزارز محبوب بازار در روز یک‌شنبه رکورد جدیدی زد و در وب‌سایت کوین‌مارکت کپ رقم ۲۸,۲۸۸ دلار را به ثبت رساند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “پیش‌بینی تحلیل‌گران از قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.