آیا توییتر به دنبال معرفی توکن بومی خود به نام تویتر کوین است؟

توییتر به دنبال معرفی توکن بومی خود به نام تویتر کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: ایلان ماسک علاقه خود را به ادغام دنیای رمزنگاری با پلتفرم‌های فضای مجازی اعلام کرده است. آیا با توجه به گفته ایلان ماسک و دیگر افراد سرشناس کریپتو می‌توان امیدوار بود که توییتر به دنبال معرفی توکن بومی خود به نام توییتر کوین است؟

توییتر به دنبال معرفی توکن بومی خود به نام توییتر کوین

بعضی از محققان عرصه فناوری‌های آنلاین ادعا کردند که سری جدیدی از اطلاعاتی با عنوان توییتر کوین کشف کرده‌اند. شایعاتی بین کاربران رسانه‌های اجتماعی در مورد توکن بومی توییتر در حال چرخش است. این کاربران معتقد هستند توییتر از توکن بومی خود در راستای انجام پرداخت‌ها و اقدامات مربوط به دونیت در این پلتفرم استفاده خواهد کرد.

شروع این شایعات از کجا بود؟

بعضی کاربران با استناد به گفته‌های نیما اوجی به این نتیجه رسیدند که توییتر برنامه‌ی انتشار توکن بومی خود را آغاز کرده است. در ۴ دسامبر، نیما اوجی، اسکرین‌شاتی از آنچه که به نظر می‌رسد نمونه اولیه رابط کاربری توییتر است، منتشر کرد. در این نمونه اولیه، گزینه دونیت با توکن‌های دیجیتالی وجود داشته که روی یکی از آن‌ها توکنی با علامت توییتر قرار دارد.

توییتر به دنبال معرفی توکن بومی خود به نام تویتر کوین

بعضی کاربران نیز با توجه به توییت‌های جین منچون ونگ، محقق فناوری مشهور، به این نتیجه رسیدند که توکن بومی توییتر به زودی رو نمایی خواهد شد.

شروع این شایعات از کجا بود؟

انبوهی از پست‌ها تحت هشتگ TwitterCoin منتشر شده که بسیاری از مردم را هیجان‌زده کرده است. البته با توجه به این که ایلان ماسک در راس این پلتفرم اجتماعی قرار دارد، بعید نیست که توییتر کوین فقط یک شایعه نباشد.

محققان عرصه فن آوری‌های آنلاین ادعا کردند که سری جدیدی از پروژه‌هایی با عنوان توییتر کوین کشف کرده‌اند

اعضای جامعه Dogecoin در توییتر و Reddit نیز سعی کرده‌اند با توجه به حمایت طولانی مدت ماسک از میم‌کوین‌ها به خصوص DOGE، ثابت کنند که چنین اتفاقی دور از انتظار نیست. البته این کاربران امیدوارند که Twitter Coin فقط یک اصطلاح جدید برای Dogecoin باشد.

محققان عرصه فن آوری‌های آنلاین ادعا کردند که سری جدیدی از پروژه‌هایی با عنوان توییتر کوین کشف کرده‌اند

در ۴ دسامبر ایلان ماسک در فضای مجازی به ۲/۱ میلیون دنبال کننده خود گفت که علاقه‌مند به ادغام رمزنگاری با پلتفرم‌های رسانه اجتماعی به خصوص توییتر است. وی در این مورد گفت که علاقه دارد پرداخت‌های توییتر چه فیات و چه کریپتو، بدون محدودیت انجام شوند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.