توکن های VET و MANA در مسیر رشد: آیا این رمزارزهای سودآور خواهند بود؟

توکن های VET و MANA در مسیر رشد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: سرمایه‌گذاران بازار کریپتو از آغاز سال ۲۰۲۳ فعالیت خود را دوباره آغاز کرده‌اند. با آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران شاهد قرار گرفتن توکن های VET و MANA در مسیر رشد بودیم. در این بین پروتکل Orbeon (ORBN) نیز رشد قابل توجهی داشته و توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

سرمایه‌گذاران بازار کریپتو از آغاز سال ۲۰۲۳ فعالیت خود را دوباره آغاز کرده‌اند. با توجه به این موضوع وضعیت کلی بازار نیز بهتر شده و پروژه‌های جدیدی مانند پروتکل Orbeon (ORBN) توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند. در همین حال، VeChain (VET) و Decentraland (MANA) نیز رشد شدیدی داشته‌اند.

طبق داده‌ها، پروتکل Orbeon (ORBN) در طول پیش فروش خود از VeChain (VET) و Decentraland (MANA) با نرخ رشد ۱۶۷۵٪  پیشی گرفته است.

وضعیت VeChain (VET) در بازار

توکن VeChain (VET) برای چندین هفته در یک روند صعودی قرار گرفته و دلیل آن، تلاش مستمر VeChain (VET) برای تبدیل شدن به یک توکن پیشرو است.

اخیرا، VeChain (VET) اعلام کرد که فناوری بلاک‌چین خود را با اهداف توسعه پایدار (SDGs) سازمان ملل متحد هماهنگ خواهد کرد. چنین اقدامات اجتماعی به VET کمک کرد تا کاربران بیشتری را به شبکه خود جذب کرده و در نتیجه افزایش قیمت پیدا کند.

قیمت وی چین (VET) از ماه گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته. البته قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۴/۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد. در حال حاضر، VeChain (VET) با قیمت ۰/۰۲۴۵۸ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود که بسیار پایین تر از ATH خود یعنی ۰/۲۸ دلار است.

بازار از Metaverse Decentraland (MANA) حمایت می‌کند

ژانویه ۲۰۲۳ یکی از بهترین ماه‌ها برای پروژه‌های مبتنی بر متاورس، از جمله Decentraland (MANA) بود و این سبک پروژه‌ها در این ماه رشد چشم‌گیری ثبت کردند.

با درک شرایط مطلوب بازار فعلی، Decentraland (MANA) به‌روزرسانی‌های زیادی را روی پلتفرم راه‌اندازی کرده تا خود را کاربر پسندتر کند. اقدامات این چنینی موجب شده تا قیمت دسنترالند (MANA) در ۳۰ روز گذشته ۱۵۲ درصد افزایش یابد.

با این حال، در نمودار هفتگی، شاهد کاهش ۶/۴۰ درصدی قیمت آن هستیم. قیمت فعلی Decentraland (MANA) در محدوده ۰/۷۳۷۳ دلار در نوسان است.

پروتکل Orbeon (ORBN) و چشم انداز روبه رشد آن

پروتکل Orbeon (ORBN) ترکیبی کامل از ابزارهای مرسوم تامین مالی جمعی، صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر و بلاک‌چین است.

پروتکل Orbeon یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین است که نسخه‌های دیجیتالی توکن شده سهام شرکت را به نمایندگی از استارت‌آپ‌هایی که به دنبال جمع‌آوری سرمایه هستند، تولید می‌کند.

پلتفرم این پروتکل NFTهای مبتنی بر سهام را برای مشاغلی که در مرحله ابتدایی کار خود هستند، ایجاد می‌کند تا از آن‌ها حمایت شود. پروتکل Orbeon همچنین به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش و کوچک اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری کمتر از ۱ دلار، مسیر سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

این پروتکل دارای ابزاری به نام NFTs-as-service (NFTaas) است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد بدون هیچ گونه اصطکاک (هدر رفت)، سرمایه خود را افزایش دهند.

این پلتفرم همچنین تضمین می‌کند که کاربران در طول فرآیند جمع‌آوری کمک مالی یا جذب سرمایه‌گذاران در دام کلاهبرداری‌های مالی نیفتند.

پروتکل Orbeon (ORBN) دارای یک مکانیسم داخلی Fill or Kill است که به مردم اطمینان می‌دهد در صورتی که پروژه نتواند حداقل مبلغ را جمع آوری کند، پول سرمایه‌گذاری شده را پس خواهند گرفت.

در تنها چند هفته قیمت توکن‌های ORBN در بازار از ۰/۰۰۴ دلار به ۰/۰۷۱ دلار افزایش یافته است. پیش‌بینی می‌شود که پروتکل Orbeon (ORBN) نرخ رشدی نزدیک به ۶۰۰۰ درصد را در ماه‌های آینده ثبت کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که توکن‌های ORBN قبل از پایان مرحله پیش‌فروش به قیمت ۰/۲۴ دلار برسند.

منبع: cryptodaily

مانا وی‌ چین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.