VET
Vechain - وی‌ چین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

وی‌ چین چیست؟

پروژه ارز دیجیتال وی چین (VChain) که نام بلاکچین اختصاصی آن وی چین تور (VChain Thor) است؛ با هدف یک‌پارچه‌سازی بلاکچین‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و همچنین به‌عنوان یک سیستم زنجیره تامین ضد تقلب در سال ۲۰۱۵ توسط سانی لو (Sunny Lu) راه‌اندازی شد. این شبکه در ابتدا فعالیت خود را در بستر اتریوم آغاز کرد؛ سپس در سال ۲۰۱۸ با راه‌اندازی بلاکچین اختصاصی، به‌‌عنوان یک پروژه مستقل مبتنی بر بلاکچین به فعالیت خود ادامه داد. سازوکار اجماع در بلاکچین وی چین تور از نوع اجماع اثبات اعتبار (PoA) است. این شبکه هنگامی که بر بستر اتریوم فعال بود یک توکن اختصاصی با نام VEN داشت که هنگام انتقال به بلاکچین اختصاصی این توکن به نسبت یک به یک با توکن بومی وی چین تور با نام و نماد VET معاوضه شد. شبکه وی چین علاوه‌بر این ویژگی‌ها از برنامه‌های غیر‌متمرکز نیز پشتیبانی می‌کند و در پروتکل‌های خود از اینترنت اشیا (IOT) نیز بهره برده است.

خرید وی چین

برای خرید ارز دیجیتال وی چین می‌توانید به حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان مراجعه کرده و با پرداخت حداقل ۱ میلیون تومان تراکنش خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال وبلاگ ما، در زمان و شرایط مناسب بازار معاملات خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که کارشناسان بخش پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌ها و دغدغه‌های شما در حوزه ارزهای دیجیتال خواهند بود.

فروش وی‌ چین

امکان فروش ارز دیجیتال VET‌ نیز در سامانه بیتستان فراهم است. شما می‌توانید در پنل معاملاتی ما با روشی ساده و بدون اتلاف وقت اقدام به فروش ارز دیجیتال وی چین یا مبادله آن با سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی وب‌سایت ما، کنید. برای تعیین شرایط ایده‌آل جهت انجام تراکنش فروش یا مبادله دارایی خود، می‌توانید مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان را دنبال کنید. همچنین از طریق بخش گفت‌و‌گوی آنلاین وب‌سایت ما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی با کارشناسان بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

اخبار و تحلیل‌های وی چین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان