شرکت ویزا با بیش از 65 پلتفرم مختلف در حوزه رمزارزها همکاری می‌کند

همکاری ویزا با 65 پلتفرم رمزنگاری شده مختلف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: همکاری شرکت ویزا با صرافی‌ها همچنان بیشتر می‌شود. با توجه به گزارشات، این شرکت در حال حاضر  با 65 پلتفرم در حوزه رمزارزها همکاری می‌کند. همچنین میزان استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده در سه ماهه اول نیز بیشتر شده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق همکاری ویزا با بیش از 65 پلتفرم رمزنگاری مختلف با ما همراه باشید.

همکاری ویزا با بیش از 65 پلتفرم رمزنگاری مختلف

براساس گزارشات، شرکت ویزا اکنون با 65 پلتفرم رمزنگاری همکاری می‌کند. این شرکت بیان کرد که میزان استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده نیز در سه ماهه اول سال از 2/5 میلیارد دلار فراتر رفته است. این میزان استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده تقریبا 70 درصد از حجم کل پرداخت‌های سال 2021 را تشکیل می‌دهد.

استراتژی شرکت ویزا

این شرکت روز پنجشنبه در رابطه با استراتژی‌ها خود در یک کنفرانس سخن گفت. آل کلی (Al Kelly) مدیر عامل شرکت ویزا بیان کرد:

روندهای فعلی در پرداخت‌های بازار کریپتو و کیف‌پول‌ها، راه‌های جدیدی را برای پرداخت نشان دادند. همه این‌ها فرصت‌هایی برای شرکت ویزا است.

علاوه بر این، او افزود:

ما برای کاربرانی که قصد تعامل بهتر رمزارزها با ارزهای فیات را دارند، دسترسی‌هایی را ایجاد می‌کنیم. در حال حاضر، ما با 65 پلتفرم رمزارزها برای صدور مجوز‌های لازم شریک شده‌ایم.

براساس گزارشات ارائه شده از Bitcoin.com News، کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های متصل به رمزارزها، دارایی‌های خود را در 80 میلیون مغازه که طرف قرارداد این شرکت هستند، خرج کنند.

با این حال، آل کلی در کنفرانس گفت که تعداد واقعی مغازه‌ها 100 مغازه است.

همچنین رئیس شرکت ویزا بیان کرد که در سه ماهه اول، کیف‌پول‌های رمزنگاری شده بیش از 2/5 میلیارد دلار پرداخت‌های مرتبط با رمزارزها داشتند که در حال حاضر تقریبا 70 درصد از حجم پرداخت‌های سال 2021 را تشکیل می‌دهد.

شرکت ویزا در ماه جولای اعلام کرده بود که میزان استفاده از کارت‌های رمزنگاری شده  در 6 ماه به 1 میلیارد دلار رسیده است.

این شرکت به تازگی یک تیم جهانی مشاوره رمزارزها را راه‌اندازی کرده اما مدعی شده است که قصد افزودن یک دارایی‌ را به پلتفرم خود ندارد.

واسانت پرابهو (Vasant Prabhu) مدیر مالی این شرکت روز جمعه در مصاحبه خود با CNBC بیان کرد که ما شاهد رشد بیشتر حجم پرداخت‌ها با وجود نوسانات هستیم.

منبع خبر: new.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.