دیدگاه خوش‌بینانه‎‌ی Wells Fargo در مورد رمزارزها و سرمایه‌گذاری در این حوزه

دیدگاه خوش‌بینانه‌ی Wells Fargo در مورد رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: شرکت خدمات مالی Wells Fargo معتقد است که ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه‌گذاری قابل اطمینان و مناسب هستند که وارد فاز پذیرش گسترده شده‌اند. تیم سرمایه‌گذاری بین‌المللی این شرکت در رابطه با دیدگاه خوش‌بینانه‌ی Wells Fargo در مورد رمزارزها گفت که ارزهای دیجیتال از الگوی پذیرش مشابه دیگر فناوری‌های پیشرفته جدید مانند اینترنت پیروی می‌کنند.

دیدگاه خوش‌بینانه‌ی Wells Fargo در مورد رمزارزها

موسسه سرمایه‌گذاری ولز فارگو (Wells Fargo) این هفته گزارش ویژه‌ای را تحت عنوان درک رمز ارزها منتشر کرد. در این گزارش تلاش شده تا پاسخ این سوال که آیا برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خیلی زود است یا خیلی دیر؟! داده شود.

تیم Wells Fargo در رابطه با این سوال توضیح داد:

ما معتقدیم که ارزهای رمز پایه امروزه زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری هستند، حتی اگر در مراحل اولیه تکامل خود باقی بمانند.

تیم تحقیقاتی ادامه داد:

ما ارزهای دیجیتال را در مرحله سرمایه‌گذاری «اوایل، اما نه خیلی زود» می‌بینیم، به همین دلیل است که بر آموزش سرمایه‌گذاران فوکوس کرده‌ایم. محور دیدگاه ما از نرخ پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال ناشی می‌شود که شتاب خیلی بالایی نیز گرفته است.

آنها خاطر نشان کردند:

ارزهای دیجیتال از الگوی پذیرش دیگر فناوری‌های پیشرفته جدید مانند اینترنت پیروی می‌کنند.

تحلیلگران ولز فارگو تکرار کردند:

برای سرمایه‌گذاران امروزی که تلاش می‌کنند بفهمند آیا برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دیر شده یا خیلی زود است، پیشنهاد می‌کنیم که به چندین سال قبل نگاهی داشته باشند.

آن‌ها افزودند:

در آن زمان، اینترنت به مرحله فراخوانده شدن رسید و هرگز عقب نشینی نکرد. به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال امروزی نیز در مرحله مشابهی قرار دارند. ما امیدواریم که به لطف نظارت‌های درست در سال 2022، این حوزه به یک بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری با کیفیت و قابل اطمینان تبدیل شود.

با این وجود، این شرکت توصیه کرد:

امروزه گزینه‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در حال بلوغ هستند و ما توصیه می‌کنیم که کاربران کمی صبر کنند.

ولز فارگو در آگوست سال گذشته شروع به ارائه خدمات در حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به مشتریان کرد. این شرکت همچنین برای صندوق بیت‌کوین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درخواست داده است.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.