۱۵۰۰ بیت‌کوین توسط یک نهنگ فروخته شد!

فروش 1500 بیت کوین توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

نهنگ‌های بازار دیجیتال شروع به فروش دارایی‌های خود کرده‌اند. سومین نهنگ بزرگ بیت‌کوین حدود ۱۵۰۰ بیت‌کوین خود را به قیمت ۵۴,۳۰۰ دلار فروخت. این نهنگ در صعود رمزارز بیت‌کوین به سود زیادی دست یافت. برای اطلاع از خبر فروش ۱۵۰۰ بیت کوین توسط یک نهنگ با بیتستان همراه باشید.

طبق داده‌های CoinGecko، در طی هفت روز گذشته، قیمت بیت‌کوین تقریبا ۲۳ درصد افزایش داشت. این رشد چشمگیر رمزارز در مدت زمان کمی رخ داد و سومین نهنگ بزرگ این رمزارز تصمیم گرفت که باید بیت‌کوین‌های خود را بفروشد و به سود هنگفتی دست یابد.

طبق داده‌های ارائه شده از وب‌سایت Bitinfocharts، این نهنگ در حال حاضر حدود ۱۰۸,۲۶۵ بیت‌کوین دارد. با این حال به نظر می‌رسد که این نهنگ تصمیم گرفته که زمان دست یافتن به سودهای هنگفت فرارسیده است، بنابراین دست به فروش ۱۵۰۰ بیت‌کوین خود به قیمت ۵۴,۳۰۰ زد که حدود ۸۱/۵ میلیون دلار از فروش به دست آورد.

جهش در قیمت بیت‌کوین: آیا نهنگ‌ها ETF آتی بیت کوین را تأیید می‌کنند؟

برای مطالعه خبر کلیک کنید

خرید بیت‌کوین توسط این نهنگ از چه زمانی آغاز شد؟

 یکی از تحلیلگران CryptoQuant بیان کرد:

این نهنگ از زمان افت قیمت بیت‌کوین یعنی از اوایل ماه سپتامبر ۴۹۸۰ دلار بیت‌کوین را با قیمت ۴۵ هزار دلار خریده بود و تا کنون ۴۵۰۰ عدد از آن‌ها را فروخته است و سود کل او ۲۸,۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

دانیل جو(Daniel Joe) یکی دیگر از تحلیلگران، بیان کرد:

من فکر می‌کنم باید انتظار فروش بیشتر توسط این نهنگ را داشته باشیم. به ویژه در شرایطی که بیت‌کوین به محدوده ۵۵ تا ۵۸ هزار برسد. یکی دیگر از نهنگ‌ها ۱۵,۲۷۷ بیت‌کوین را در محدوده قیمت ۵۵ تا ۵۸ خریداری کرده است، به همین دلیل من فکر می‌کنم، احتمالا نهنگ‌ها ریسک رسیدن به سود ناچیز را کمتر می‌کنند.

در واقع این فقط بخش کوچکی از دارایی‌های نهنگ‌ها بود. همانطور که توسط CryptoPotato گزارش شده بود، این نهنگ اخیرا حدود ۱۳ میلیون دلار بیت‌کوین را به ارزش ۴۰,۵ هزار دلار در طول افتی که در ماه سپتامبر بود خریداری کرده است.

خرید این نهنگ ادامه داشت، به طوری که ۱۷۰ میلیون دلار در دو هفته به ارزش بیت‌کوین خود اضافه کرد.

منبع خبر: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.