شانس خرید آلت کوین‌ با قیمت پایین را از دست ندهید!

آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۳۹۹

آیا تاکنون با خودتان فکر کرده‌اید که ای کاش در سال ۲۰۱۷، که قیمت اکثر آلت کوین‌ها پایین آمده بود، اقدام به خرید می‌کردید و بعد از آن با افزایش قیمت سود می‌کردید؟ نگران نباشید، شانس دوباره‌ای برای این کار فراهم شده است.

در هفته‌ها و روزهای اخیر، برخی کریپتوکارنسی‌ها پس از رسیدن به بیشترین قیمت سقوط کرده‌اند و به قیمت چند سال پیشِ خود برگشته‌اند.

در حال حاضر بعضی از این آلت کوین‌ها قیمتی نزدیک به اواسط سال ۲۰۱۷ میلادی دارند و این موضوع فرصت خوبی را برای خریداران و کسانی که دیر وارد بازار شده‌اند، فراهم کرده است. توجه داشته باشید که ممکن است این آلت کوین‌ها هرگز دوباره به بالاترین میزان خود نرسند و یا حتی از سطح کنونی‌شان بالاتر نروند؛ پس قبل از اقدام به خرید، کلیه جوانب را  در نظر بگیرید و خوب تحقیق کنید.

بر اساس اطلاعات تاریخی وب‌سایت CoinMarketCap، قیمت برخی آلت کوین ها در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۱ خرداد ۱۳۹۶)، به شرح زیر بوده است:

  • قیمت لایت کوین (LTC) در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۷، به حدود ۳۳ دلار رسید. در حال حاضر این رمزارز حدود ۴۶ دلار قیمت دارد که بسیار کمتر از بالاترین قیمت آن، یعنی ۳۶۵ دلار است.
  • قیمت اتریوم (ETH)، آن زمان حدود ۳۴۰ دلار بود و فقط ۲ دلار با قیمت کنونی‌اش یعنی ۳۴۲ دلار فاصله داشت.
  • ریپل (XRP)، در آن زمان حدود ۰/۲۷ دلار ارزش داشت و در حال حاضر قیمت این آلت کوین ۰/۲۳ دلار است.
  • رمزارز زی کش (ZEC)، حدود ۳۳۱ دلار معامله می‌شد و در حال حاضر با اختلاف چشم‌گیر، ۵۴ دلار ارزش دارد.

به نظر می‌رسد دنیای کریپتوکارنسی‌ها، شانس دومی برای سودرسانی به خریداران فراهم کرده است، با این حال همان‌طور که گفته شد ممکن است این آلت کوین‌ها دوباره نتوانند جایگاه قبلی خود را بدست آورند.

با وجود سقوط برخی آلت کوین‌ها، اکثر توکن‌های امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeF)، اخیرا در یک روند صعودی قرار داشته‌اند و این موضوع می‌تواند نظر بسیاری را برای سرمایه‌گذاری به خود جلب کند؛ اما توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در  دیفای خالی از ریسک نیست، زیرا اختلاف نظرهای زیادی درباره پروژه‌های دیفای و کلِ اکوسیستمِ آن وجود دارد.

 

 

خرید بیتکوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “شانس خرید آلت کوین‌ با قیمت پایین را از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.