مدیریت محتواهای وردپرسی با بلاک چین اتریوم

اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۳۹۹

تکراری یا کپی بودنِ محتواهای سایت‌ها، همواره یکی از دغدغه‌های وب مسترها بوده است.

طبق خبری که در  کنفرانس بلاک چین مجازیِ 3D BlockDown ، در ۲۲ اکتبر (۱ آبان) منتشر شد، اخیرا نرم‌افزار وردپرس، که یک نرم‌افزار طراحی سایت است، در یک همکاری با بلاک چین اتریوم (Ethereum)، پلاگینی طراحی کرده است که با کمک آن، می‌توان کیفیت محتواها را بررسی کرد. 

این افزونه‌ی وردپرسی به ناشران برای محافظت از محتواهایشان، از نظر رعایت قوانین کپی رایت (copyright) و جلوگیری از تغییر آن توسط دیگران، کمک می‌کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده این پلاگین در اجرای قوانین کپی رایت به کاربران کمک می‌کند و می‌تواند مشخص کند که چه کسی یک محتوا را ایجاد کرده است و اطمینان حاصل کند که خوانندگان و یا منتشر کننده، در آن محتوا تغییری ایجاد نکرده باشند. در حال حاضر حدود ۳۷ درصد از وب‌سایت‌های اینترنت توسط نرم‌افزار وردپرس ایجاد شده‌اند. به علاوه این نرم‌افزار حدود ۶۰ درصد از بازار CMS را در اختیار دارد.

این پلاگین برای هر نسخه محتوای جدیدی که به بلاکچین اضافه شود، یک اثر انگشت یا هش منحصر به فرد ایجاد می کند. این هش مدرکی است که ثابت می‌کند صاحب محتوا آن را تولید کرده و آن را ویرایش یا دستکاری نکرده است.

مدیر شرکتِ ارائه دهنده این محصول، هدف کمپانی از توسعه این محصول را ایجاد محیطی راحت برای کاربران نامید، تا بتوانند از آن در سیستم‌های مدیریت محتوا و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک (e-commerce) استفاده کنند:

استفاده از بلاک چین اتریوم، گام مهمی برای دستیابی به این هدف است و ما خوشحالیم که به جامعه اتریوم پیوستیم.

دنیای کریپتو یا رمزنگاری (Crypto)، روز‌به‌روز بیشتر وارد فضای اینترنت و نرم‌افزارهای آن، مثل وردپرس می‌شود. چند ماه پیش نیز یک شرکت استارت‌آپی پلاگینی برای استفاده از امکانات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در پلتفرم CMS ایجاد کرد.

سایت رسمیِ وردپرس نیز در حال حاضر سه برگه از پلاگین‌های کریپتویی دارد. محبوب‌ترین پلاگین‌های این صفحه یک پرتال پرداخت کریپتویی است که بیش از ۱۰ نفر آن را نصب کرده‌اند و دیگری یک ابزار نمایش قیمت کریپتوکارنسی است، که بیش از ۷۰۰۰ بار نصب شده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “مدیریت محتواهای وردپرسی با بلاک چین اتریوم

    • Editor-in-chief گفته:

      سلام درورد بر شما
      اسم پلاگین در منبع خبر سایت کوین تلگراف ذکر نشده است اما در صورت مشاهده حتما اطلاع میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.