بالاخره ریپل در صرافی TAOTAO لیست شد

بالاخره ریپل در صرافی TAOTAO لیست شد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

ورود یک رمزارز به صرافی می‌تواند تاثیر شگرفی در فروش آن ارز دیجیتال داشته باشد، چرا که وارد شدن به یک صرافی معتبر و بزرگ نشان از قابل اعتماد بودن پول دیجیتالی است و کاربران می‌توانند دسترسی آزادانه‌تری جهت خرید و فروش آن داشته باشند. در پی اقدامی بسیار امیدوار کننده، رمز ارز ریپل در صرافی TAOTAO لیست شد و حال کاربران می‌توانند با سهولت و اطمینان بیشتری اقدام به خرید و فروش و انجام معامله بر روی XRP کنند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر لیست شدن ریپل در صرافی TAOTAO خدمتتان بیان کنیم.

لیست شدن ریپل در صرافی TAOTAO

لیست شدن ریپل در صرافی TAOTAO

صرافی ژاپنی TAOTAO خبر از شروع معاملات XRP در ده روز آینده داد. این صرافی که به تازگی با صرافی SBI VC Trade ادغام شده است، این امکان را به وجود خواهد آورد تا معامله گران بتوانند داخل این صرافی اقدام به خرید و فروش ریپل نمایند.

این خبر در حالی منتشر شده که صرافی مستقر در آمریکا یعنی Coinbase پس از تعلیق در ابتدای سال، معامله XRP را از سر نمی‌گرفت، اما حالا یک صرافی بزرگ ژاپنی قصد دارد معامله ارز رمزنگاری شده Ripple را آغاز کند.

مدت زمان اعلام شده برای از سر گیری انجام معاملات ریپل در داخل صرافی، روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) از ساعت ۱۶ به بعد (به وقت محلی) است. همچنین جفت‌های معاملاتی بر اساس Bitcoin ،Ethereum ،Litecoin و Bitcoin Cash ارائه خواهد شد.

منبع: u.today

به نظر شما لیست شدن ریپل در صرافی TAOTAO می‌تواند موجب شود که این ارز دیجیتالی رشد پیدا کند و سهم بیشتری در بازار به دست آورد؟

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.