خروج ریپل از روند نزولی به دنبال افزایش فعالیت نهنگ‌ها: آیا باید منتظر شروع روند صعودی باشیم؟

خروج ریپل از روند نزولی به دنبال افزایش فعالیت نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: در بحبوحه افت قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار، ریپل توانست روند صعودی خود را دوباره بازیابی کند. داده‌های santiment نشان می‌دهند که دلیل اصلی این رشد، افزایش علاقه نهنگ‌ها به خرید XRP بوده است. خروج ریپل از روند نزولی به دنبال افزایش فعالیت نهنگ ها موجب شد تا سرمایه‌گذاران بازار به آینده‌ی این توکن امیدوار شوند.

خروج ریپل از روند نزولی به دنبال افزایش فعالیت نهنگ ها

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط santiment، قیمت ریپل اواخر هفته ۴ درصد رشد کرده و در حال حاضر نیز با قیمت ۰/۵۶ دلار معامله می‌شود. به گفته فعالان بازار، یکی از دلایل این رشد، افزایش علاقه نهنگ‌های بازار به خرید XRP بوده است.

در حال حاضر، ۲۲۱ کیف پول ۱۰ تا ۱ میلیارد توکن ریپل دارند. تخمین زده می‌شود ارزش کلی آدرس‌هایی که ریپل دارند، به ۸/۷۱ میلیارد دلار برسد.

خروج ریپل از روند نزولی به دنبال افزایش فعالیت نهنگ ها

به نظر می‌رسد این رشد و افزایش علاقه نهنگ‌ها به خرید XRP، منجر به خروج این توکن از روند نزولی بلند مدت خواهد شد. از دیگر دلایل رشد اخیر قیمت این توکن می‌توان به تصمیم اخیر ریپل برای بازگرداندن 80 درصد از یک میلیارد توکن XRP به حساب امانی اشاره کرد.

با وجود این رشد، هنوز XRP به بالاترین سطحی که تا کنون ثبت کرده، نرسیده. توجه داشته باشید که علاقه سرمایه گذاران به XRP در سال جاری ۱۲۷ درصد افزایش یافته. پیروزی اخیر ریپل نیز در برابر SEC ممکن است تا حدی بر تصمیمات سرمایه گذاران تأثیر گذاشته باشد.

منبع: zycrypto

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.