ریپل روند نزولی جدیدی را در پیش گرفته است

شروع روند نزولی ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

پس از این که بازار ارزهای دیجیتال، یک ماه امیدوارکننده را پشت سر گذاشت داده‌ها خبر از شروع روند نزولی ریپل دادند. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، قیمت توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۹۳ درصد کاهش یافته است. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

شروع روند نزولی ریپل

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط XRP Ledger Bithomp، ریپل که شرکت پرداخت دیجیتالی مستقر در سانفرانسیسکو است، ۱ میلیارد توکن XRP را از دو کیف پول escrow آزاد کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۹۳ درصد کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰٫۳۸ دلار در صرافی‌های بزرگ معامله می‌شود.

در سال ۲۰۱۷، این شرکت ۵۵ درصد از کل عرضه XRP را در یک سری از سپرده‌ها (کیف‌پول‌ها) مسدود کرد و تعداد توکن‌های جدیدی را که می‌توان وارد شبکه کرد را به ۱ میلیارد XRP در ماه محدود کرد.

لازم به ذکر است که ضعف اخیر XRP و کاهش دوباره این توکن، به ناتوانی بیت‌کوین در رسیدن به سطح بالاتر از ۲۴۰۰۰ دلار مرتبط است.

ریپل تمایل دارد اکثر توکن‌های آزاد شده را دوباره به حساب کیف پول قدیمی خود  (همان کیف پولی که این ۱ میلیارد توکن را از آنجا آزاد کرده) بازگرداند.

طبق گزارشات، ریپل در سه ماهه دوم سال، ۴۰۸ میلیون دلار توکن XRP به فروش رساند. افزایش فروش این توکن عمدتا به محبوبیت روزافزون سرویس نقدینگی شرکت اصلی نسبت داده شده است.

جد مک‌کالب، یکی از بنیان‌گذاران ریپل، سرانجام ماه گذشته توکن‌های XRP باقی‌مانده خود را فروخت. اما چرا؟ این سوالی است که ذهن تعداد زیادی از کاربران را به خود مشغول کرده.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، مجموع عرضه XRP در گردش در حال حاضر ۴۸٫۳ میلیارد توکن است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.