این تازه اول راه رشد بیت کوین است!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۳۹۹

تحلیل‌گران دنیای کریپتوکارنسی‌ها اعتقاد دارند که رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمتی که داشته، یعنی ۲۰,۰۰۰ دلار آخر راه نیست و با رسیدن قیمت به این سطح، حجم بازار این رمزارز تا یک تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ با رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۶,۰۰۰ دلار، در توییتی اظهار داشت که برترین رمزارز بازار روند صعودی خود را ادامه خواهد داد و بیست هزار دلار پایان راه آن نیست.

بلومبرگ: بیت کوین در سال ۲۰۲۱ هم به رشد خود ادامه خواهد داد

قیمت این رمزارز قبل از رسیدن به ۱۶,۶۰۰ دلار در زمان نوشتن این خبر، تا ۱۵,۸۰۰ دلار کاهش یافت و بعد از آن دوباره توانست در روند صعودی قرار بگیرد.
مک گلون در توییت خود در این باره نوشت:
«حجم بازار بیت کوین برای رسیدن به یک تریلیون دلار با مقاومت قیمتی ۲۰,۰۰۰ دلار روبه‌رو است و اگر بتواند این سطح قیمتی را رد کند می‌تواند به این مارکت‌کپ برسد و در سال ۲۰۲۱ نیز به رشد خود ادامه دهد.از طرفی پذیرش جهانی این رمزارز نیز در حال افزایش است.»

بیت کوین
مک گولن به خاطر دید مثبتی که به بیت کوین دارد مشهور است. وی پیش از این اظهار داشته بود که ارزش واقعی بیتکوین با توجه به تعداد آدرس‌های فعال، بالای ۱۵,۰۰۰ دلار است؛ پس از آن این اتفاق واقعا افتاد و بیت کوین حتی از ۱۵,۰۰۰ دلار هم فراتر رفت.
علاوه بر این تحلیل‌گر تریدرها و افراد زیادی اعتقاد دارند که روند صعودی بیتکوین ادامه خواهد داشت:

  • پیتر برندت (Peter Brandt) یکی از این افراد است که اعتقاد دارد با توجه به روند صعودی بیتکوین از سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، افزایش قیمتِ کنونی، تازه شروعِ روند گاوی این رمزارز است.
  • ویلی وو (Willy Woo) یکی دیگر از تحلیل‌گران معروف بیت کوین نیز معتقد است که روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد داشت. وی بر اساس شاخص قدرت نسبی (RSI) بیتکوین به این نتیجه رسیده و اظهار داشته که «این شاخص تازه در حال گرم کردن خودش است».
  • علاوه بر فعالان دنیای رمزارزها و بیت کوین، یک تحلیل‌گر بازار Citibank این هفته اظهار داشت که قیمت بیت کوین تا دسامبر سال آینده (آذر ۱۴۰۰) به ۳۱۸,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.