قیمت ADA از اوایل سپتامبر، 50 درصد کاهش یافته است!

کاهش 50 درصدی ADA از اوایل سپتامبر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: آدا، رمزارز پلتفرم کاردانو است. این شبکه بلاک‌چین که به تازگی با ارتقای هوشمند شبکه خود سر و صدای زیادی به پا کرده و حتی مخالفان زیادی پیدا کرده است. کاهش 50 درصدی ADA از اوایل سپتامبر به خوبی بیانگر مشکلات بزرگ این شبکه است. اما دلیل اصلی کاهش قیمت آدا چیست؟

ADA، رمزارز پلتفرم Cardano، چند ماهی است که روند نزولی داشته است. پس از کاهش 50 درصدی ADA از اوایل سپتامبر، قیمت این رمزارز به 1.5 دلار رسید. ولی چه چیزی باعث شده است که این رمزارز، قبل از افزایش 200 درصدی هدف گذاری شده، سقوط کند؟

کاهش قیمت آدا

در 2 سپتامبر 2021، قیمت ADA به بالاترین حد خود در 3.10 دلار رسید. این افزایش قیمت در آستانه فعال شدن قرارداد هوشمند این پلتفرم اتفاق افتاد. ارتقای این پلتفرم در نتیجه فعال‌سازی شبکه آلونزو در اواسط سپتامبر رخ داده است.

با این حال، فعال سازی شبکه آلونزو نتوانست باعث تسریع افزایش قیمت ADA شود. همچنین بر خلاف تصور، این دارایی وارد یک بازار نزولی چند هفته‌ای شد و در 26 نوامبر 2021 به پایین‌ترین سطح خود رسید.

یکی از دلایل اصلی این سقوط آزاد قیمت، انتقاد از عملکرد قراردادهای هوشمند کاردانو است. قدرت، سرعت و عملکرد این سیستم، دائما توسط طرفداران اتریوم و بیت‌کوین مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

بارزترین کاتالیزور سیر نزولی این رمزارز، حذف کاردانو از پلتفرم eToro است. eToro، امکان خرید ADA و TRX را برای مشتریان آمریکایی محدود کرد.

برای اولین باز از ماه اکتبر ارزش اتریوم به زیر ۴ هزار دلار سقوط کرد

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

آیا ADA در سال 2022 شاهد افزایش قیمت خواهد بود؟

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مخترع Cardano، این تصمیم eToro را به شدت مورد انتقاد قرار داده و آن را فقدان استاندارد نظارتی جهانی در حوزه بلاک‌چین عنوان کرد.

هاسکینسون معتقد است که سال 2022، سال خوبی برای اکوسیستم کاردانو خواهد بود. او در مورد نقشه راه کاردانو برای سال آینده، لفظ اکوسیستم زنده را به کار برد.

او فناوری کاردانو را خارق‌العاده می‌خواند و ادعا می‌کند که می‌تواند با نوآوری‌های خود به پیشرفت هزاران محصول کمک کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.