رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبااینو در پی رشد بیت‌کوین: وضعیت این روزهای بازار ارز دیجیتال رو به بهبود است

رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبا اینو به دنبال جهش بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ فروردین ۱۴۰۱

طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، توکن شیبااینو در 24 ساعت اخیر، 18 رصد رشد کرده است. رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبا اینو به دنبال جهش بیت کوین به منطقه‌ی بالای ۴۸ هزار دلار اتفاق افتاد. این روزها حال بازار ارز دیجیتال با بالا رفتن ارزش بیت‌کوین بهتر و بهتر می‌شود. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط وب‌سایت رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال CoinMarketCap، قیمت توکن شیبااینو (SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۸ درصد افزایش یافته است.

شیبااینو (SHIB) با رشد ۱۸ درصدی خود بار دیگر به یکی از پیشتازان صنعت ارز دیجیتال تبدیل شد. در زمان نگارش این خبر، شیبااینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۹۰۴ دلار در بایننس معامله می‌شود.

رشد ۱۸ درصدی قیمت شیبا اینو به دنبال جهش بیت کوین

این میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، با داشتن ارزش بازار ۱۵/۸ میلیارد دلاری، رتبه پانزدهم را بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است.

با این روند رشدی که شیبااینو در پیش گرفته، به زودی در ارزش بازار از TerraUSD (UST) هم پیشی خواهد گرفت. اختلاف ارزش بازار این دو ارز دیجیتال با افزایش اخیر قیمت شیبااینو به کمتر از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

دستاوردهای میم‌کوین شیبااینو

با توجه به اخبار و گزارشات گذشته دیدیم که این میم‌کوین محبوب، سال گذشته به دستاوردهای بزرگی دست یافت. شیبااینو اخیرا در صرافی ارز دیجیتال کانادایی Netcoins برای معامله در دسترس کاربران قرار گرفت.

همچنین هفته گذشته، چندین کسب و کار، پذیرش توکن‌های SHIB و Doge Killer (LEASH) را با همکاری درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال NOWPayments، آغاز کردند.

وضعیت این روزهای بازار ارز دیجیتال

دوج‌کوین (DOGE)، رقیب بزرگ شیبااینو نیز در ۲۴ ساعت اخیر ۸ درصد افزایش یافت. بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، امروز پس از روند نزولی چند ماهه اخیر خود، از مرز ۴۸,۰۰۰ دلار عبور کرد.

قیمت اتریوم (ETH) نیز حدود ۷/۵ درصد افزایش یافت و به بالای سطح ۳/۴۰۰ دلار رفت.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که Terra (LUNA) و Avalanche (AVAX) که هر دو یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار هستند، بهترین عملکرد را داشتند. دو «قاتل اتریوم» از نظر عملکرد روزانه بهتر از سولانا عمل کردند.

ارزهای رمزنگاری شده OG مانند Waves (WAVE) و EOS (EOS) نیز سودهای دو رقمی به ثبت رساندند و از آلت‌کوین‌های برتر پیشی گرفتند. در کل می‌توان گفت حال این روزهای بازار ارز دیجیتال در حال بهبود است.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.