روند آلت‌کوین‌های XMR ،ETC ،MANA و BNB با افزایش قیمت بیت‌کوین، تغییر خواهد کرد؟

روند آلت کوین های XMR ،ETC ،MANA و BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین چند هفته‌ای است که تحت فشار فروش شدید سرمایه‌گذاران قرار گرفته و تاثیر بسیار زیادی روی ارزش آلت‌کوین‌های بازار گذاشته است. در حال حاضر گاوها به دنبال افزایش قیمت بیت‌کوین هستند. افزایش قیمت بیت‌کوین، می‌تواند موجب تغییر روند آلت کوین های XMR ،ETC ،MANA و BNB شود.

میانگین صنعتی داو جونز به مدت هشت هفته متوالی کاهش یافته، در ۲۰ می نیز S&P 500 برای مدت کوتاهی در بازار سقوط کرد که نشان می‌دهد معامله‌گران به واسطه ترس از دست دادن سرمایه به فروش دارایی‌های پرخطر ادامه می‌دهند.

به دلیل ارتباط تنگاتنگ BTC با بازارهای سهام ایالات متحده، این رمزارز نیز برای چندین هفته تحت فشار بوده و به موجب آن دیگر رمزارزهای بازار نیز روند نزولی داشتند.

در حال حاضر گاوها تلاش می‌کنند که قیمت بیت‌کوین را بالا ببرند و به روند نزولی چند هفته‌ی اخیر این ارز دیجیتال پایان بدهند. افزایش قیمت بیت‌کوین می‌تواند روی قیمت ۴ ارز دیجیتال XMR ،ETC ،MANA و BNB بسیار تاثیر گذار باشد که در ادامه به جزئیات دقیق‌تری اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

روند قیمت BNB در هفته پیش رو

بایننس کوین (BNB) توانست بهبود چشمگیری داشته باشد و از سطح حمایتی حساس ۲۱۱ دلار دورتر شود. این رمزارز در حال حاضر به مقاومت سربار در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۳۲۳ دلار رسیده است. در واقع ۳۲۳ دلار یک سطح مهم برای خرس‌ها محسوب می‌شود.

روند قیمت BNB در هفته پیش رو

اگر قیمت BNB به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، می‌تواند تا ۳۵۰ دلار و پس از آن به SMA 50 روزه یعنی ۳۷۶ دلار افزایش یابد. این سطح می‌تواند دوباره به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند، اما اگر گاوها با حمایت‌های خود موجب شوند که قیمت به بالای ۳۷۶ دلار برسد، BNB خواهد توانست که به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (۴۵۱ دلار) برسد.

خلاف این فرضیه نیز می‌تواند اتفاق بیفتند. به این صورت که اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، با شدت گرفتن فشار فروش، قیمت BNB می‌تواند تا ۲۱۱ دلار نیز کاهش پیدا کند.

روند قیمت BNB در هفته پیش رو

گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای مقاومت سربار ۳۲۰ دلار برسانند. در صورت موفقیت گاوها، BNB خواهد توانست که به سمت ۳۵۰ دلار حرکت کند. در این صورت با مقاومت سخت خرس‌ها رو به رو خواهند شد. اگر قیمت از ۳۵۰ دلار کاهش یابد، احتمالا بایننس کوین دوباره به ۳۲۰ دلار سقوط خواهد کرد.

اگر قیمت از سطح ۳۲۰ دلار پایین‌تر نرود، BNB برای مدتی در محدوده ۳۲۰ تا ۳۵۰ دلار باقی خواهد ماند و معامله خواهد شد.

تحلیل قیمت XMR در هفته پیش رو

مونرو (XMR) در ۱۲ می به زیر سطح حمایتی ۱۳۴ دلار سقوط کرد، اما خرس‌ها نتوانستند قیمت را به سطوح پایین‌تر بکشند که نشان می‌دهد میزان فشار خرید در این ناحیه افزایش قابل توجهی داشته است. با افزایش فشار خرید، قیمت بهبود یافته و به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۱۷۹ دلار رسید.

تحلیل قیمت XMR در هفته پیش رو

اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت کنند، قیمت XMR می‌تواند تا ناحیه مقاومت سربار بین SMA 200 روزه یعنی ۲۰۲ دلار و SMA 50 روزه یعنی ۲۱۲ دلار افزایش یابد.

اما اگر قیمت کاهش پیدا کند، گاوها سعی خواهند کرد که افت قیمت را در سطح متحرک نمایی ۲۰ روزه متوقف کنند. در مقابل، اگر خرس‌ها فشار بیشتری وارد کرده و قیمت را کاهش دهند، XMR به ۱۵۰ دلار و سپس به ۱۳۴ دلار خواهد رسید.

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها سعی کردند قیمت را به زیر ۵۰-SMA برسانند؛ اما گاوها از این سطح دفاع کردند و مانع انجام آن شدند.

تحلیل قیمت XMR در هفته پیش رو

در حال حاضر XMR می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه نیز صعود کند، دقیقا همان جایی که خرس‌ها مقاومت سختی خواهند داشت. اگر گاوها مقاومت خرس‌ها را بشکنند، قیمت مونرو تا ۲۲۵ دلار نیز افزایش خواهد یافت. در مقابل اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۵۰-SMA برسد، XMR می‌تواند تا ۱۵۰ دلار هم کاهش یابد.

روند قیمتی ETC با افزایش قیمت بیت‌کوین

اتریوم کلاسیک (ETC) در ۲۹ مارس از ۵۲ دلار به ۱۶ دلار در ۱۲ مه سقوط کرد.

روند قیمتی ETC با افزایش قیمت بیت‌کوین

اگر قیمت این رمزارز از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد که قیمت را به زیر سطح حمایتی ۱۶ دلار بکشند و قیمت را کاهش دهند. بر عکس اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، احتمال افزایش قیمت وجود دارد. به طوری که قیمت خواهد توانست به ۳۰ دلار که یک مقاومت قوی محسوب می‌شود، برسد.

مدتی است که قیمت بین ۱۹ تا ۲۳ دلار تغییر پیدا می‌کند. این امر نشان می‌دهد که گاوها به دنبال ایجاد سطح حمایتی هستند، اما خرس‌ها با مقاومت سخت خود مانع از انجام این کار می‌شوند.

روند قیمتی ETC با افزایش قیمت بیت‌کوین

اگر خریداران قیمت را به بالای ۲۳ دلار برسانند، احتمال شروع یک روند صعودی جدید وجود دارد. به طوری که ابتدا به ۲۰۰-SMA و سپس به ۳۳ دلار خواهد رسید. در طرف مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱۹ دلار سقوط کند، خرس‌ها کنترل را در دست خواهند گرفت و سعی خواهند کرد که قیمت را به زیر ۱۶ دلار بکشند.

تحلیل قیمت و روند MANA در هفته پیش رو

MANA از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۱/۲۴ دلار در ۱۶ می افت کرد، اما گاوها اجازه ندادند قیمت زیر سطح روانی ۱ دلار باقی بماند.

تحلیل قیمت و روند MANA در هفته پیش رو

در واقع گاوها تلاش می‌کنند تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر موفق شوند، قیمت MANA می‌تواند تا SMA 50 روزه (۱/۷۲ دلار) افزایش یابد. در این سطح احتمالا با مقاومت خرس‌ها روبه‌رو خواهند شد، ولی با وجود حمایت گاوها این رمزارز می‌تواند به سمت SMA 200 روزه (۲/۷۲ دلار) حرکت کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر ۱ دلار سقوط کند، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سطح حمایتی حیاتی ۰/۶۰ دلار بکشند. رسیدن قیمت به این سطح و تثبیت شدن در آن، می‌تواند آغازگر یک روند به شدت نزولی باشد.

تحلیل قیمت و روند MANA در هفته پیش رو

اگر خریداران قیمت را به بالای ۵۰-SMA برسانند، MANA می‌تواند تا ۱/۳۶ دلار افزایش قیمت داشته باشد. برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر سطح ۰/۹۷ دلار سقوط کند، خرس‌ها می‌توانند کنترل را به دست بگیرند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله XMR ،ETC ،MANA و BNB به لینک زیر مراجعه کنید

معامله XMR ،ETC ،MANA و BNB

منبع: cointelegraph

مونرو بایننس کوین اتریوم کلاسیک مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.