تحلیل قیمت FTT ،XTZ ،KCS و HNT: این آلت‌کوین‌ها در هفته پیش رو چه روندی خواهند داشت؟

تحلیل قیمت FTT ،XTZ ،KCS و HNT: این آلت‌کوین‌ها در هفته پیش رو چه روندی خواهند داشت؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: تورم رخ داده در ایالات متحده باعث شده که بسیاری از بازارها مثل بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال روند نزولی پیدا کنند. به دنبال همین روند نزولی، بیت‌کوین به زیر ۲۸ هزار دلار سقوط کرد. سقوط بیت‌کوین تاثیر بسیار زیادی در روند قیمتی سایر رمزارزها به خصوص FTT ،XTZ ،KCS و HNT دارد. در ادامه قصد داریم به تحلیل قیمت FTT ،XTZ ،KCS و HNT بپردازیم.

تورم رخ داده در کشور آمریکا باعث شده که بسیاری از بازارها به خصوص بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی پیدا کنند. همین تورم موجب شد تا فشار فروش افزایش پیدا کرده و قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان به زیر ۲۸ هزار دلار سقوط کند.

پیش بینی شده که تا زمان اعلام نتایج نشست کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده در ۱۴ و ۱۵ ژوئن، بازار کریپتو و سایر دارایی‌های پر ریسک بی ثبات خواهند بود.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر گاوها و سرمایه‌گذاران از بیت‌کوین حمایت کنند تا دوباره روند صعودی پیدا کند، ۴ آلت‌کوین FTT ،XTZ ،KCS و HNT نیز می‌توانند رشد کنند. در ادامه به تحلیل قیمت این آلت‌کوین‌ها می‌پردازیم.

FTT و احتمال تضعیف شدن حرکت نزولی آن

توکن FTX (FTT) در چند ماه گذشته در یک روند نزولی قرار گرفته، اما واگرایی مثبتی در اندیکتاتور RSI این رمزارز دیده می‌شود که می‌تواند نشان دهنده تضعیف شدن حرکت نزولی باشد.

FTT و احتمال تضعیف شدن حرکت نزولی آن

گاوها در ۹ ژوئن قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹ دلار) رساندند، اما نتوانستند این سطوح را حفظ کنند. به همین جهت، خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگرداندند. خرید مستمر گاوها باعث شد تا قیمت به بالای سطح مقاومتی در ۱۲ ژوئن برسد.

FTT می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۲ دلار) صعود کند و در صورت عبور از این سطح، احتمال این که حرکت صعودی تا سطح ۳۵ دلار ادامه پیدا کند، وجود دارد. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۲۵ دلار برسد، این فرضیه رد خواهد شد.

نمودار ۴ ساعته شکل گیری یک الگوی سر و شانه معکوس را نشان می‌دهد که در یک شکست کامل و بالای خط گردن تثبیت می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت FTT می‌تواند روند صعودی جدیدی را به سمت ۳۴ دلار آغاز کند.

FTT و احتمال تضعیف شدن حرکت نزولی آن

برعکس، اگر قیمت نتواند بالاتر از خط گردن باقی بماند، نشان می‌دهد که خرس‌ها تمایلی به کناره گیری ندارند. سپس فروشندگان سعی می‌کنند قیمت را به زیر ۲۶ دلار برسانند. اگر خرس‌ها موفق شوند، قیمت احتمالا تا ۲۵ دلار کاهش خواهد یافت.

کنترل قیمت XTZ توسط خرس ها

Tezos (XTZ) در ۹ ژوئن به بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲٫۱۴ دلار) رسید، اما گاوها نتوانستند این سطح را حفظ کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند.

کنترل قیمت XTZ توسط خرس ها

افزایش فشار فروش باعث ‌می‌شود تا قیمت تزوس به زیر میانگین‌های متحرک نمایی و ساده رسیده و از سطح حمایتی ۱/۶۱ دلار به ۱/۴۵ دلار سقوط کند. در این حالت گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روز برساند و مقاومت سر بار ۲/۳۶ را به چالش بکشند.

کنترل قیمت XTZ توسط خرس ها

در مقابل اگر گاوها موفق نشوند برنامه‌های خود را پیش ببرند، قیمت می‌تواند به سطح روانی ۱ دلار سقوط کند. نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که قیمت در محدوده بین ۲/۳۰ تا ۱/۶۱ دلار در نوسان است.

احتمال اصلاح قیمت KCS

KuCoin Token (KCS) از پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۹/۵۰ دلار بالاتر رفت و به ۱۸ دلار در ۳۱ می رسید. همین رشد قیمت می‌تواند منجر شود که سرمایه‌گذاران کوتاه مدت وسوسه شوند و دارایی‌های خود را بفروشند تا سود کسب کنند. در این حالت، فشار فروش افزایش می‌یابد و اصلاح قیمت آغاز خواهد شد.

احتمال اصلاح قیمت KCS

در مقابل خریداران سعی خواهند کرد از سطح ۱۳/۷۵ دلار و ۱۲٫۷۵ دلار دفاع کنند و قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی و ساده برسانند.

در صورت موفقیت آمیز بودن این فرضیه، می‌توان انتظار داشت که اصلاح قیمت به پایان برسد و KCS دوباره بتواند مقاومت حیاتی ۱۸ دلار را به چالش بکشد. اگر قیمت به زیر ۱۲/۷۵ دلار برسد، نشان می‌دهد که معامله گران، تمایل به خروج از بازار دارند. خروج معامله‌گران می‌تواند باعث سقوط قیمت به ۹/۵۰ دلار نیز گردد.

احتمال اصلاح قیمت KCS

در این حالت، گاوها سعی می‌کنند کاهش قیمت را در نزدیکی سطح ۱۵ دلار متوقف کنند، اما خرس‌ها همچنان به فروش خود ادامه خواهند داد تا قیمت را به زیر سطح حمایتی برساندند.

تلاش خریداران برای بهبود وضعیت HNT

هلیوم (HNT) در چند ماه گذشته در یک روند نزولی بوده است. خریداران برای بهبودی وضعیت تلاش کردند و قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰/۸۶ دلار) در ۹ ژوئن رساندند، اما خرس‌ها برنامه‌های دیگری داشتند.

تلاش خریداران برای بهبود وضعیت HNT

خرس‌ها در ۱۰ ژوئن توکن‌های خود را با قیمت ۱۲/۵۰ دلار فروختند و گاوها را به دام انداختند. همین امر موجب شد که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹/۶۹ دلار) در ۱۱ ژوئن کشیده شود.

تلاش خریداران برای بهبود وضعیت HNT

شکسته شدن و تثبیت قیمت زیر ۱۱ دلار، فشار فروش را تشدید خواهد کرد که نشان دهنده برتری خرس‌ها است. برای بهبود روند، HNT باید مقاومت پیش رو یعنی ۹/۵۰ دلار را بکشند. با رد شدن از این مقاومت، به مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد رسید.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله XTZ و FTT به لینک زیر مراجعه کنید

معامله XTZ و FTT

منبع: cointelegraph

تزوس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.