بیت کوین ۶۱ هزار دلاری شد!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

روند صعودی بیت کوین همچنان ادامه دارد و روز گذشته این رمزارز توانست برای اولین بار در عمر ۱۲ ساله‌ی خود به بالای سطح قیمتی ۶۰ هزار دلار برسد. ساعاتی پیش قیمت برترین رمزارز بازار در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ حتی به ۶۱ هزار دلار هم رسید.

 می‌توان گفت توجه روزافزون موسسات بزرگی همچون میکرواستراتژی به این روند صعودی دامن می‌زند و توجه این سازما‌ن‌ها باعث شد بیتکوین بتواند از سطح روانی ۶۰,۰۰۰ دلار عبور کند.

 

چندی پیش شرکت MicroStrategy از خرید ۲۰۵ بیتکوین به ارزش ۱۰میلیون دلار خبر داد. همچنین مایکل سایلور مدیر عامل این شرکت روز گذشته اعلام کرد که ۲۶۲ بیت‌ کوین دیگر با قیمت حدود ۵۷ هزار دلار و با ارزش ۱۵ میلیون دلار را خریداری کرده است.

 

بیت کوین نسبت به پنجشنبه سیاه ۱,۴۶۳٪ رشد داشته

در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی (اسفند ۱۳۹۸) و با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا بیتکوین با یک سقوط ۵۰ درصدی به سطح قیمتی ۳,۸۰۰ دلار رسید. این اتفاق ترس بسیاری از تریدرها را در این حوزه برانگیخت.

اما بعد از آن بیتکوین توانست با رشد بی سابقه مجددا جایگاه خود را کسب کند و امروز با قیمت حدود ۶۰ هزار دلار معامله شود.

پلتفرم تحلیلی و ارائه دهنده اطلاعات درون‌زنجیره‌ای Santiment در این باره نوشت:

یک سال از پنجشنبه سیاه که قیمت بیت کوین با شیوع کرونا به نصف رسید می‌گذرد. در حال حاضر بیتکوین نسبت به آن زمان بیش از هزار درصد رشد داشته است و این موضوع را می‌توان به فعالیت چشم‌گیر آدر‌س‌های فعال بیت کوین نیز نسبت داد.

در حالی که بیت کوین به رکوردزنی‌های پی‌درپی خود ادامه می‌دهد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که با ورود سرمایه‌گذاران بیشتر، سفر این رمزارز به سمت ماه چه زمانی رقم می‌خورد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.