اکثر دارندگان بیت کوین در سود هستند

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۳۹۹

بر اساس گزارش وب‌سایت U.today، تعداد آدرس‌های بیت کوین که در حالت سوددهی قرار دارند، پس از رسیدنِ قیمت این رمزارز به ۲۰,۰۰۰ دلار در دسامبر سال ۲۰۱۷ (آذر ۱۳۹۶)، در حال حاضر به بیشترین میزان رسیده است.

گفتنی است که بیت کوین در سوم نوامبر (۱۳ آبان) توانست سطح ۱۴,۰۰۰ دلار را رد کرد؛ پس از آن بیش از ۹۸ درصد از آدرس‌های دارای بیت کوین در سود قرار داشتند. با ادامه‌ی رشد قیمت بیت کوین تا نزدیکی سطح ۱۶,۰۰۰ دلار این تعداد بیش از این هم افزایش یافت.

بیت کوین

۳۲/۱ میلیون آدرس بیت کوین در سوددهی هستند

یکی از شرکت‌های تحلیل‌گر به نام IntoTheBlock که در زمینه بررسی میزان سوددهی کریپتوکارنسی‌ها فعال است، گزارش داد که ۳۲/۱ میلیون آدرس بیتکوین در سود هستند، در حالی‌که تنها ۴۳۴/۵۸۰ آدرس در سوددهی نیستند.

بیت کوین

پیش از این در پنج‌شنبه سیاه، اسفند ماه ۱۳۹۸ که قیمت بیت کوین در عرض ۲۴ ساعت حدود ۵۰ درصد سقوط کرد، ۵۹ درصد از آدرس‌های بیتکوین در حالت ضرر بودند، اما در کمتر از یک هفته اکثر آنها دوباره سبز شدند.

 

داده‌های on-chain چه چیزی را نشان می‌دهند؟

اوایل امروز تعداد آدرس‌های فعال بیتکوین به بیشترین میزان دو ساله، یعنی حدود ۶۵ میلیون آدرس رسید؛ این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده‌ی رو آوردن تریدرهای زیادی به بیت کوین، به دنبال افزایش قیمت اخیر آن باشد.

بیتکوین

علاوه بر رکورد زنی‌‌های جدید بیت کوین در تعداد آدرس‌های فعال و سودرسان، حجم بازار تحقق یافته‌ی این رمزارز اخیرا به بیشترین میزانی که تاکنون داشته، یعنی ۱۲۶ میلیارد دلار رسیده است.

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.