راه‌اندازی لیست انتظار استیکینگ اتریوم ۲ در صرافی کوین‌بیس

اتریوم 2
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۳۹۹

صرافی کوین‌بیس در آبان ماه امسال اعلام کرد که قصد دارد از فرآیند پاداش‌‌دهی برای استیکینگ در بلاکچین اتریوم ۲ پشتیبانی کند و سرانجام در روز گذشته لیست انتظار آن را باز کرد.
بر اساس گزارش Coinbase، مشتریانش قادرند به ازای استیکینگ هر اتر در شبکه، ۷/۵ درصد سود دریافت کنند. گفتنی است که ۲۵ درصد کارمزد از این سود کم می‌شود؛ در واقع سودی که مشتریان دریافت می‌کنند از این درصد کمتر خواهد بود.
 این صرافی همچنین علاوه بر این سیستم پاداش‌‌دهی، تا چند ماه آینده امکان معامله اترهای استیک شده را فراهم خواهد کرد. شایان ذکر است که این موضوع یک ویژگی بسیار مهم است زیرا اترهای استیک شده در شبکه قفل می‌شوند و تا زمان راه‌اندازی فاز ۱/۵ اتریوم ۲ که ممکن است در سال ۲۰۲۲ باشد، امکان برداشت آن‌ها وجود ندارد.
در ادامه سخنگوی این صرافی اظهار داشت که سرویس استیکنیگ اتریوم ۲ به زودی به صورت کامل راه اندازی خواهد شد و این لیست انتظار برای ساکنین نیویورک قابل استفاده نیست.
با گذشت زمان افراد بیشتری به منظور دریافت پاداش، به استیکینگ اترهای هولد شده خود رو می‌آورند. در زمان انتشار این خبر و با توجه به قیمت فعلی اتر بیش از ۳ میلیون ETH با ارزش بیش از ۵/۲ میلیارد دلار، در قراردادهای استیکنگ اتریوم ۲، سپرده‌گذاری شده است.
گفتنی است که در حال حاضر صرافی کوین‌بیس از ۳رمزارز از جمله تزوس و کازماس، برای پاداش‌دهی استیکینگ در اتریوم ۲ استفاده می‌کند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.