CoinMarketCap با موتور جستجوی Presearch همکاری می‌کند!

همکاری CoinMarketCap با Presearch
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

موتور جستجوی Presearch اعلام کرده که همکاری خود را با CoinMarketCap شروع می‌کند. CoinMarketCap وب سایتی است که قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال و همچنین بیت‌کوین را نشان می‌دهد. اگر این وب‌سایت با موتور جستجوی Presearch  همکاری کند می‌تواند به راحتی داده‌های خود را در مورد قیمت ارزهای رمزنگاری شده و سایر معیارهای بازار به افراد نشان دهد. برای اطلاع از خبر همکاری CoinMarketCap با Presearch با بیتستان همراه باشید.

در یک گزارشی که توسط u.today ارائه شده، CoinMarketCap با موتور جستجوی غیرمتمرکز که تقریبا ۲/۵ میلیون کاربر دارد، همکاری خود را شروع می‌کند.

کاربران اکنون می‌توانند با استفاده از این موتور جستجو، اطلاعات مربوط به قیمت رمزارزها، حجم معاملات روزانه، ارزش بازار و غیره را که توسط CoinMarketCap ارائه شده است، مشاهده کنند.

شرکت استخراج بیت کوین کانادایی (Link Global Technologies) جریمه شد!

برای مطالعه خبر کلیک کنید

دریافت جایزه در قبال استفاده از Presearch

کاربران Presearch در قبال استفاده از این پلتفرم غیرمتمرکز، به عنوان جایزه توکن‌های PRE را دریافت می‌کنند. این پاداش افراد را تشویق می‌کند تا از فناوری‌های غیرمتمرکز استفاده کنند.

علاوه بر این، این موتور جستجو، CoinMarketCap را در معرض ارتش وسیعی از کاربران قرار می‌دهد. این تعداد کاربر می‌توانند روزانه با استفاده از تبلیغات از این وب سایت دیدن کنند.

منبع خبر: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.